VAN PERSIE ADA ADIK HENSEM GILA OK. JANGAN JELESSSS

entah sejak bila plak aku dengan slambernya menaip nama van persie jadik tajuk entry ni pon aku tak pernah tau. dulu kemain bencik nak mampuih lagi . ah lantak. yang penting sekarang i nak beritahu you all( eh sejak bila start gedik ni ?) yang van persie seko ni ada adik , adik dia hensem gila ok. kenapa kau tak tau tapi aku tau? sebab adik dia syok kat aku lah . dia bagitau aku semalam kat twitter yang dia  adik van persie dan dia hensem hihihi sukanya. tapi aku cakap ah kat dia yang aku mencik gila abang dia sebab abang dia dulu main kat arsenal , dah ah bebudak arsenal selalu buli aku kat facebook sobs sobs. sekarang aku lagi mencik van persie sebab dia main kat manU , dah ah bebudak manU selalu buli aku kat twitter sobs sobs (temberang je ni. jangan risau k). ah lantak ah dengan van persie tu dah ah suka korek hidung pastu pakai spender warna pink plak tu puihhhhh ingat aku taktau ke hah hah? sekarang, mempersembahkan adik beradik van persiewwwwwww.....






sama kan?Screen Shot 2012-11-22 at 7.43.19 PMScreen Shot 2012-11-22 at 7.43.19 PMScreen Shot 2012-11-22 at 7.43.19 PM
HAHAHHAHAHAHAHHAHAAHAHAHA

k la k la. sebenarnya van persie ni hensem gila kot.aku jeles gila dengan dia. mana ada orang boleh hensem melebih-lebih daripada aku. aku yang paling hensem kat dunia ni. korang pon tau kannnnn. hikhikhik.tapi betul lah kan tu adik dia. sebijik kot 


k lah aku akhiri korang dengan gambor van persie
yang paling hensem yang membuatkan korang teringin nak jadikan
wallpaper kat bilik korang..


hihi gambo van persie lap air liur basi . hensem gila kan?
jangan ada yang sangap pulak taw.






wasiat anak dara ; kepada bebudak arsenal yang sangat hensem , ekabukanmakcikkau mengucapkan selamat hari raya maaf zahir batin. chao


44 comments:

Unknown said...

hahaahaha...
serius ohsem gmbr yg pegang phone tu... btw,
huntonglah dh habis SPM..
chef mendenyer... boring kottt duk umah, tul lah mengerjakan dapur...

Miss Volvo said...

wow ensem mcm ko beb kahkahkah

cerita best said...

good header simgle pakjoe suka

iAmCekbolat said...

peminat sebenarnyee =.= .

Unknown said...

uikkk....hehehe... pe kabor?

mane hilang?

unknown said...

Sebijik ke? Tak ohhh... Ada la skit but nak kata sebijik aku bangkang sgt2..hahha... Eh,, budak tu mix cine ke? Why nmpak mcm mix.. Err ke dia mmg cina? Nmpak mcm melayu.. Seriously.

btw, hape jelah yg kaw merepek dgn van persie nie.. Hansem jugaklah van persie nie.. Okelaa but tak tertarik hati.. *peace*

and.. how come selamat hari raya maaf zahir batin ? Wonder...

nuyui a.k.a miss YUI said...

haha,nsb bek tak kenal..hihik

Syazana Zainn said...

dah lama tak nampak entry baru dr budak ensem ni :D

how spm? hikhik

Syazwan Che Deraman said...

hahaha.
asal guwa rasa guwa lagi handsome huh?

Unknown said...

hahaha sama dohhhh.

ZULHILMI TEMPOYAK said...

kahkahkah... ni klakor... ;p

Admin said...

perghhhhhh pewitttt

Unknown said...

sejak bila kau minat arsenal united ni? kau bukan minat Demba Ba ke

cik jannah said...

awak. bakpe tak update lelama? :(

AdinataGus said...

Bhahaha aku rasa nak gelak aku datang sini lah :D

MizzTina said...

gile hensem adik dia..btw, xkenal pun van persie ni.. miahaha

intanfirdaus247 said...

salam...:) terima kasih follow blog kak intan..hohoo

نور ناجحه عبد الملك said...

slumber jeee...

Wadi AR said...

arsenal ke. aku nak blah la. aku menyu

Gdsbnga said...

aku tk thu kenapa aku tengok header kau aku teringat sebastian dalam black butler ! haha .

cett aku dh excited gilos dah nak tengok adik dia yg henseng sekali hmmm hmm tersedak . hiks (y)

Unknown said...

ahahahhaha sme sgt2 =P

Mek Onie said...

kemainnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn...

krole said...

hensem n jaguh men bola...yeah!!!

Unknown said...

dah lamew zack tunggu enri baru, btw, mane blog archivenya? tak nampaklah? susah nak godek entri lame.. :)

namaku semah. said...

hamboihk emain lagi rvp kesat air basi hehe

namaku semah. said...

raya lambat lagi laa~

Hazmin Hamudin said...

Macam harem je adik RVP tu.

kay_are said...

sejak van persie main untuk mu, baru r aku sokong mamat ni.. huu

mie said...

fuh..
kata2 penuh sinis..
ahahahaha

Nur Zulaikha said...

blh thn adik die..hahaha

Miza Idgihat said...

Hahaha handsomee . comel sangat , sampaikan salam k XD

AimiiiLove said...

:) BW here!

eVa said...

Org korea lagi hensemmm.. Wakakaka

TUGAU GATES said...

aku nak header mcm kau tu.versi mikey.mane kau dapat?

Anonymous said...

Keep on working, great job!

Feel free to visit my website buying a car
Here is my site ... buying a car with bad credit,buy a car with bad credit,how to buy a car with bad credit,buying a car,buy a car,how to buy a car

cara menyembuhkan penyakit demam berdarah said...

nice post.,., tahnks mantep gan

pengobatan tradisional penyakit gagal ginjal said...

ane ikut mampir yah gan ke blog nya .,.,.,.,.,

♥ Nana BamBam ♥ said...

fuhhh, geli ketiak melihatkan mamat sorang tu...hahaha :d

si kiut lavender said...

muhahaha..hensemlah sangat kan..~~


hye eka..
lama xsinggah sini..terpegun tengok header tuh..:)

rida said...

ikut liat" gan keren

sitirobiah said...

terima kasih atas infonya.

Mr.Superman said...

guwa rasa atok guwa sama hensem dgn persie la. :D ptt guwa tempias sikit.haha

cara cepat pengobatan penyakit gagal ginjal said...

good header simgle pakjoe suka

nurkaloi said...

wa beriya nk tngok adik van persie T_T

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...