TRIAL PMR 2010

Minggu depan iaitu hari isnin , iaitu 23/8/2010 , iaitu 2 hari lagi iaitu Trial Pmr 2010 Smk Abu Bakar , Temerloh .

                                                 Memang bagus sangat-sangat kan ?

Sepatutnya aku sekarang tengah membaca , atau study , atau buat eAssessment . Tapi , minggu lepas , semalam dan hari ini , aku tak buat pon benda tu . Cuma semalam jer aku study sikit . Yee , sikit . Bukan banyak ye ? Tapi , sikit . Memang bagus sangat untuk Pmr Candicates buat macam tu .

Tapi , nak buat macam mana kan kan ? Trial nanti , memandai laa aku . Toleh kanan kew , toleh kiri kew , toleh belakang kew . (:

Butt , sapa duduk belakang aku erx ? Tharma kerw ? Ehh , ehh , dye duduk belakang Thurei . Thurei duduk sebelah aku . WHAT ? Thurei dudk sebelah aku ? Mati laa aku nanti xboleh jawab exam expecially masa exam Pend . Islam . Mesti dia nak tengok laa kertas exam aku , soh aku baca laa . Kalau , aku baca . Dye buat muka pelik dia yang teramatlah kesengalan tu . Sangatlah menyampah .

Tapi , takpe . Sekarang aku nak pergi meneruskan perjuangan jihad aku untuk STUDY . ye , study .

Wasiat anak dara ; aku sedang study . (: Means = aku budak baik laa , chehh ..

8 comments:

MOFASAD said...

gud luck!

muhammad adam said...

perjuangan jihad?
ade kene mengena kerw kechik??
hehee

triple E said...

boleh caye ker koe study ni??

eka said...

mofasad - thanks .

eka said...

adam-ske ati gue laa . lu ape tau ???

eka said...

triple- molek r , aku kan budak . lbey baik laa dpd koe,huhuu

farah said...

gud luck yer eka:)

eka said...

tahnks , dear (:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...