KAK , JEJANTAS NI BUKAK AKAK YANG PUNYA KAN ? JADI , BOLEH JALAN CEPAT SIKIT ?

Aku rimas betul kalau aku nak cepat sampai sekolah sebab nak baca buku sejarah sambil duduk bawah kipas , pastu ada orang yang buat jejantas tu macam bapak dia punya . Semangat untuk bagi kaki ke muka tu semakin membara bila aku nampak dia baik punya pandang kiri kanan menikmati pemandangan di atas jejantas . Tak , bukan nak cakap yang aku ni jenis sangat tak sabar untuk hafal buku teks sejarah , tapi disebabkan aku ni seorang yang jalan laju dan cikgu aku pun kata seorang yang berjalan laju itu orang yang berjaya dan apabila aku terserempak dengan dua orang minah yang jalan pakai gear dua , memang aku baran .

Dan aku sangat bersyukur kerana dengan izinNYA aku dapat memotong serta memintas dua orang minah tersebut tanpa mengguna pakaikan signal dengan bergaya sekali , dan ya tanpa menoleh ke belakang . Dan juga tanpa memberi minah tu tendangan edisi terhad dari aku sendiri .

Minah tu patut kembang sebab aku tak sepak muka dia . Bukan disebabkan adanya sepupu lelaki dia yang aku sangat menyampah tu , tapi disebabkan kesucian hati murni aku sendiri . Bukan nak puji diri sendiri ke apa , tapi orang memang cakap macam tuh kat aku . Aku pun terima je lah sambil buat modal untuk memarketkan muka . Sekali lagi , dengan kesucian hati murni aku . Heh .



Wasiat anak dara : bukan aku nak kerek ke apa , tapi aku bangga sebab aku bangun agak awal hari ni dan tak sempat dengar mak aku bermadah ' anak aku ni dah mati keeeeeeeeee ? ' itu bermadah kan ? thee thee thee

13 comments:

muhammad adam said...

Lu cakap macam lu tinggi jeh.wakkakakakka

muhammad adam said...

Gua taip gune kaki .

EkaBukanMakcikKau said...

Woii bangang,gua ade cakap gua tinggi ke skang ni ? Sepak kangggggggg , bluekkkkk

EZAD AMIR said...

ekk..bru aq taw ko pendek..wakakakakakakaakaka..

xsalah lg...wpun aq x nmpk rupe ko,tp aq dah leh agak cmne ko ni bila aq tgk muka adik ko..ekekekekekeke..

EkaBukanMakcikKau said...

tinggi aku 5 kaki 5 inci , pendek sikit dari christofer drew . kau ape tau ? hahaha

myra rara said...

Ohhhhhhhhh,budak tu.

myra rara said...

Ohhhhhhhhhhh,budak laki tuuu..haha

Taufiq Wr said...

hahahaha..kejadah apa jalan lelambat ni? aku mmang pantang kalau jalan blkg org jalan lembab..kalau muka sikit punya cun, xpe laa..ni hampeh..igt awek lawa..

MissSyarniFarida said...

kapel becinta atas jambatan lagi panas hati , pfttt

Si KuCar KaciR said...

sbr jela.. haha

EkaBukanMakcikKau said...

@myra : wakakkakakakakakaakakkaaka

EkaBukanMakcikKau said...

@taufiq : hamboihhh , tgk muke jugak ehh ? Macam bangang , haha
@syarni : aku kalau jumpe org cam tuh , aku buat derk jeh . Bajet cam dia sorang ade awek tolong ahh
@kucarkacir : macam budak tu bace jeh belog aku ni dark ? Haha

rj Etika said...

kau sepatutnye sambil memintas tu kau angkat tanda isyarat menggunakan jari tengah kau sambil jerit "selamat hari raya!!!" ok. tadekaitan. bai.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...