LELAKI YANG PASTINYA BUKAN JADI SUAMI KAU , YEAAAA !

pernah berangan kahwin dengan anak orang kaya yang bajet hensem lepas tu tetiba suka kat kau lepas tu kau tinggal rumah dia lepas tu mak dia tak suka kau dan nak jodohkan anak kesayangan dia dengan anak sedara dia , seorang perempuan yang cantik dan pastinya sangat gedik dan lepas tu ada adegan kau ternampak suami kau tu tidur dengan perempuan tu lepas tu suami kau kata " tak , tak abang tak tidur dengan dia " . lepas tu kau nangis balik rumah mak kau . lepas tu dia datang kat rumah mak kau , lepas tu nak tidur kat situ jugak . lepas tu berbaik . macam bangang . nampak sangat cerita dari dua tiga buah novel yang plot cerita dia , lelaki kaya perempuan miskin dan lelaki tu bajet . zzzz .

lelaki yang sudah pasti kau takkan ambik jadi suami kau , kahkah
1) th_ _ _ _
2) sya_ _ _ _ _
3) zha_ _ _
4) al_ _ _
5) aq_ _
6) sya_ _ _
7) kekosongan jawatan . boleh lah apply kalau nak .

oh ya , yang warna merah tu kalau aku nak cakap manusia yang paling aku benci dekat dunia ni macam nampak sangat jahat . takkanlah budak baik macam aku ni nak cakap macam tu kannnnnn ? pastinya tidak , jadi aku merahkan dengan tujuan kau tahu tu manusia yang kalau aku boleh bunuh aku dah bunuh . terima kasih kerana membaca . sila berambus .



wasiat anak dara : sekarang sedang mendengar keling menyanyi .

3 comments:

saljihitam said...

tujuh baris untuk ayat pertama tanpa sebarang noktah.

untuk nama tu aku takleh teka lah. boleh bagitau tak. aku banje eskem. hehe

myra ke-chik said...

yg warne merahh tuh semestinya akuu tau lah~
bukan kau sorang jehh yg benci dia
satu skulaa benci die kan kan?HAHA

Taufiq Wr said...

sape semua tuh? x baik la kau benci org..hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...