STYLE TERBARU TELAH DIJUMPAI . SILA TERPEGUN .

kau tengok lelaki yang pakai baju putih 
yang pakai spek mata tu , kau nampak tak dia macam gembira
apabila melihat si justin bieber memegang mikrofon dan pakai
misai tebal dan spek mata besar godang ?
itu bermakna " saya suka justin bieber begini . i lap u justin bibirrrrrrrr"
erk .


ececehhh , terkangkang lagi .
tak , masalahnya sekarang ni kau ada ke lembu kat badan .
tak ada wehhhhhhhh . 
oleh itu , silalah jeles sekarang . 


cer kau tengok muka dia .
ada ciri ciri untuk menunjukkan bahawasanya macam dia
sorang je yang ada baju angka .
kan ? kau pun ada kann ?
kusut sangat cik minaj ni .


aku fikir lapan ratus juta kali nak letak ke tak nak
gambar ni . tapi bila tengok berjuta juta
blogger letak gambar yang tidak patut dilihat
oleh budak yang belum mumaiyiz .
jadi , aku pun letakkk . 
antik tak gambar ni ? cantik kannnnnnnnn



wasiat anak dara : alamak alamak alamak , abah dan adik ku sudah 
mula menunjukkan ciri ciri untuk meminati hazama af9 ni . 
ahh apa ada hal .

7 comments:

Mish Apple said...

semat !

EkaBukanMakcikKau said...

kahkah , yang last keh ?

Taufiq Wr said...

oke aku anti hazama..jangan sebut nama die..kalau sebut gak, aku pancung!!

Aida Hazira Ruslan said...

haha.lawak giler post ni.haha :D

EkaBukanMakcikKau said...

@hazama : alololo , die comel lah . Kahkah

EkaBukanMakcikKau said...

@hazama : alololo , die comel lah . Kahkah
@aida : ouh ye ke ? Nasib aku jumpe pic last tuh , wakkakakakaka

rj Etika said...

dulu aku minat hazama waktu die masuk prelude. tp sejak masuk af semilan ni die macam belagak sombong bongkak riak. huh.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...