PERKARA YANG AKU TAKKAN PERNAH BUAT ADALAH SHOW OFF AKU PUNYA CEK NUFFNANG

katakan tidak kepada show off . heh , macam persatuan baju baju merah sedunia buat mogok baling taik depan kedutaan malaysia di indonesia pon ada .

tak , bukan nak cakap show off kau punya cek nuffnang kat orang perkara yang sangat sangat tidak perlu kau buat masa blogging ke apa . tapi , aku memang tak nak kann nak buat macam mana . takkan kau nak bakar rumah aku kot . ada yang kena sepak lapan belas kali tanpa henti kangg . heh sekali lagi . 

bukan apa , tapi kalau show off kau punya cek nuff lepas tu buat blur dekat total amount tu baik tak payah wehh . semua orang tahu ot , kalau pertama kali kau cash out duit kau mesti dapat rm 50 punya tolak seringgit tinggal rm49 . semua orang tahu ahh . 

tapi , best jugak kalau show off kau punya cek nuffnang ni sebab nanti ramai tetiba datang blog kau sebab nak tengok kau punya cek yang dah blur semacam tu . termasuk aku , heh . 


aku nak berhenti menulis ni dan nak tunggu mana mana pihak pembangkang maki aku kat comment box atau memekak dekat shoutbox tanpa url blog . ishish , kenapa tak tinggalkan kau punya url blog dik nun . macam mana  aku nak maki kau balik . wakakakaaka , aku tak cakap kelakar pon .



wasiat anak dara : perut aku bergendangan , tak tahu kenapa .

9 comments:

Cik Aish said...

hehe...aish penah gak show off nuff dulu..tp tak la blurkan amount..belasah je.hahaha..walaupun seciput. kui2

EZAD AMIR @ DaRk ViRusZ said...

guwa tak perlu kn nuff sbb harta bapak guwa da byk...keh3..iklan kt blog guwa pn skadar hiasan je..cukup sjuta guwa nk sedekah kt rmh ank yatim..baek x guwa?

EkaBukanMakcikKau said...

@cik aish xpe xpe . nape aku sakit perut skunk ni ? kenape wehhhh

EkaBukanMakcikKau said...

@virusz bagai baek gilooo , cam nak buat suami yg kelapan bolas . guwa cakap betul niiiii

Nurfazilah Cipa said...

xpnh show off cek tp BE..sme x??heheh~

suha said...

setuju!!!hehe takleh nak berlagak ngan rezeki Allah ni =)

EkaBukanMakcikKau said...

Lain tuh , hahahha

Mohd Nor Quiyyum said...

nuff tu ape? :P

MissSyarniFarida said...

memang nak kena pelempang laju laju ahh yg show off BE nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...