TERIMA KASIH SEBAB TAHU AKU PEMALAS , NUFFNANG EH ?

tak , sepatutnya tak payah HAHA kat tajuk tu sebab nampak sangat menipu dan buku cakap menipu tu dosa besar sama macam kau tipu kawan kau kata kau takde seringgit bila dia nak pinjam duit kau sebab dia terlupa bawak duit . wahh , tiga markah . 

kau rasa bila kau bukak website nuffnang dan klik earning kau , dan cari buffered kau hidup lagi ke tak dan rupa-rupanya dah jadi metered , dan kau panggil adik kau " wehhh , tengok dah jadi meteredddd " dengan bangga , kau rasa itu sedih ? takkkkkkkkkkkk ; cakap ramai-ramai sambil angkat sepanduk dengan kain besar godang . heh

* jap , kenapa bau rokok kuat sangat ni ?????????? abah gua ni , isap rokok pon agak agak ahh . pffffffttttttt . okey tipu , terima kasih abah . 

jadi , entri ni untuk menunjukkan bahawasanya aku akan tidak tulis entri dalam masa tiga minggu kecuali hari wesak dan mungkin kalau aku malas pergi untuk sambutan hari guru isnin minggu lagi satu  , aku akan tulis . ceh , pergi sekolah berdiri tengah tengah panas , dengar pengetua temberang dan budak budak gedik cerita pasal pakwe masing masing . baik aku duduk dekat rumah , tidur bukak channel afc tengok chef wan masak . kehkeh


wasiat anak dara : dah ahh malas aku tulis . aku nak makannnnnnnnnn

6 comments:

Mish Apple said...

ehh.. riang raye bersame nestle konplek chef wan kn yang masak?

EkaBukanMakcikKau said...

Bukan jaafar onn aka suami kau ? Wakakaka

muhammad adam said...

Macam mane ayang nak mam ni ayang ? Ayang kan xpandai masak , alaaaaaaaaaaaaaa

muhammad adam said...

Tapi xpe , i lap u . Hrithi,oke babi

EkaBukanMakcikKau said...

I lap u morle lalinkkkkk , okey babi jugak . Dei

myra rara said...

Macam bodoh adam,haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...