BUKAN LUCAH

tak , kalau kau nampak seorang lelaki dan perempuan yang agak agak baik duduk di depan dan buat gaya macam permulaan untuk beromen masa dekat klinik pada hari jumaat . apa yang kau akan rasa atau apa yang kau akan buat paling bodoh pon ? jap , macam mana kau tahu perempuan tu agak agak baik ? ya tepat sekali , sebab dia pakai tudung dan pakai spek dan gaya dia ala ala jururawat dekat klinik tu , sumpah sama . jadi , aku terus perempuan tu agak agak baik  .



create free polls | comment on this

tapi kalau dengan tiba tiba phone lelaki tu berbunyi bila perempuan tu masuk ke dalam bilik makmal kejadah apa entah , dan lelaki tu cakap dengan orang yang call tu " hah , tak lah cek darah jeh  blah blah blah tak tahu lahh takkan dah pregnant kot  blah blah blah " . dan bila perempuan tu keluar dia tunjuk buku entah apa dekat lelaki tu dan mereka senyum dan mereka berambus . sebelum tu perempuan tu ada cakap " abang , tadi ada mak telefon tak ? " mak lelaki tu ke perempuan tu kau rasa ke mak mereka tapi kalau mak perempuan tu takkan dia telefon lelaki tu mestilah dengan bestnya dia akan telefon anak dia sendiri kan kan ? jadi , kesimpulannya saya tahu mereka suam isteri walaupun sebanrnya saya hentam dan membangang sahaja . * best pulak aku rasa guna " saya " rasa macam budak yang sangat baik dan ciri ciri pelajar cemerlang mid-year exam .

jadi , motif aku buat entri ni adalah untuk memberitahu kau yang mereka suami isteri dan mereka sedang beromen dan itu bukan lucah .



wasiat anak darah : entri aku ni nampak bongok tapi kau jangan bimbang sebab entri ni takkan menyebabkan mak kau sembelit . fakta ni weh , kau jangan memain . jeles ahh tu aku dapat fakta lagi best darri kauu . bluekkkkk/

9 comments:

Anonymous said...

huhuhu..entri best di petang hari

ekabukanmakcikkau. said...

lawak antarabangsa ke apa ? tak best langsung . sumpah tak best . haha

aishareoils said...

xpaham la...jap nk paham kan lg..hahaha

ekabukanmakcikkau. said...

Aku pon xpaham ape aku tulis , tu ahh aku rasa entri ni bongok . Heheh

saljihitam said...

terkebil kebil aku pandang polls ni. takde pilihan lagi sadis ke. hehe

ekabukanmakcikkau. said...

Terkebil-kebil aku pikir nak letak ape , kau x kesian ke kak ? Waaaaaa

dya mohamad said...

pening aku.bagi bahsa mudah la wey.haha.
xoxo
dyapunyabelog.blogspot.com

ekabukanmakcikkau. said...

Kahkah , xoxo . LOL

dya mohamad said...

takyah gelak lah dowh.tuh tagline aku.sepak kang.HAHA
xoxo
dyapunyabelog.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...