TAKKAN DUA ORANG JE PAKAI SPENDER ?

seorang minah bernama minah yang sememangnya comel merajinkan dirinya sendiri pergi ke dapur . bukan untuk makan juga bukan untuk pergi berak di daam tandas yang located at her dapur . tetapi untuk pergi ke machine washing bak kata orang kampung sanggang atau dalam bahasa inggerisnya washing machine . tujuan minah adalah untuk mengambil membawa serta menyidai baju yang terdapat didalam wasing machine tersebut .

selepas beliau tengok tiada lagi baju yang perlu diambil oleh beliau untuk beliau sidai . beliau pun berambus . ye lah  , takkan nak sidai baju didalam rumah mestilah di luar rumah . penyidai baju dah beli mahal mahal , tak guna apa barang bang ? tu jelah modal nak memarketkan diri kan . bila sudah selesai menyidai baju yang adalah dalam lapan ratus helai , minah pun memasuki balik rumahnya untuk menyidai spender pulak .

mak minah suruh sidai spender dalam rumah sebab nanti orang nampak kekuningan bagai dekat spender tu . lagipun spender mak minah tu banyak dah koyak rabak . tak tahulah pulak kenapa boleh jadi macam tu , ganasnya mak minah .

tapi bila minah nak sidai spender , minah terkejut beruk . sebab dalam washing machine tu ada dua spender saja . maksud minah , takkan abang dengan abah minah tak pakai spender  ? minah jadi panik , lalu minah tanya abangnya " weh abang , kau tak pakai spender ke spender kau takde pun aku nak sidai ni sakai ? "  . " kawan aku pinjam " "ohhh , jadi kau tak pakai spender ke sekarang ? " senyapp . abang minah buat nyanyi lagu poker face sambil menuju ke ruang tamu dengan bontot yang kelihatan tiada kesan kesan dia pakai spender .



wasiat anak dara : tak lucah jugak entri ni , aku nak study chemistry. babai sayang esok saya ngorat awak okehhhh ?

10 comments:

Alif Haris said...

haha spender pon kasi pnjam kwn kew .. eish .. shit :p haha

ekabukanmakcikkau. said...

Biar lah dia , asalkan dia bahagia . Heheh

adik zac efron said...

Dah lame gua tngu entry ni dri lu , entry agak lucah

adik zac efron said...

Time kasih lah sbb bagi gua bce entry lucah lu,kekekkeke

ekabukanmakcikkau. said...

Cakap macam gampang ahh kau ni ,wakakaka

K said...

hahaha,ntah pape jek.

ekabukanmakcikkau. said...

biasalah ni kan love setori . kehkeh

Mohd Nor Quiyyum said...

ape bende cte ni?

ekabukanmakcikkau. said...

love setori , kehkeh

rj Etika said...

hahahahahaha....macam bongok!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...