BOLEH JANGAN TOLAK TAK ? KEPALA AKU NAK TERKENA DAH BONTOT DIA . KAU APA TAHU ?

menyampah betul bila dekat belakang kau ada seorang budak terencat dan depan kau ada budak yang jalan pakai gear dua . dan paling menyampah , kejadian ni berlaku bila kau naik jejantas . tak , perlu ke masa NAIK JEJANTAS KENAPA TAK MASA BERATUR DI KANTIN . nampak sangat tipu kat situ , bila masa kau pernah beratur di kantin ?

bertambah menyampah dan kesengalan apabila orang di belakang tolak tolak beg sekolah kau . apa kau ingat kau sorang je yang tak sabar nak balik rumah sebab nak mencekik dengan masakan mak kau sebab makan di kantin tadi sumpah tak sedap ? aku pon dengan hati yang membara terus " jangan ahh tolak bongok nak terkena dah bontot o r a n g d e p a n n i . aku tak tak tahu lah pulok orang depan aku dengar ke tak sebab jarak aku dengan dia memang bersamaan dengan 0 cm dan kalau dia tak dengar memang dia adalah calon calon untuk anugerah lelaki paling banyak taik telinga 2011 .

jadi nasihat kepada orang di belakang aku semasa naik jejantas tadi , sila semaikan sifat bersabar seperti orang depan kau yang bersabar dengan orang depan yang jalan pakai gear dua . jadi , renung renungkan dan selamat berfesbuk !


wasiat anak dara : antara faktor aku kerap ke jamban hari ni ; rendang semalam dan aku rindu jamban rumah aku .

9 comments:

saljihitam said...

hahah sengalnye lah budak ni. bontot dia mahal kot. kau ape tau. hahaha

syrupmasin said...

maen tolak2 la best..baru mesre :D

EkaBukanMakcikKau said...

@saljihitam : apesal gambar kau kelihatan sangat kemas siot ? kuehkuehkueh

@syrupmasin : ohh aku akan carik budak tu sok , hensem kot . wakakkaka

[sutera kasih] said...

cara berkasih syg kot dia tolak2 hehe

myra rara said...

aina kan blkang aok ? haha

EkaBukanMakcikKau said...

@suterakasih : ye kottt , sbb sjak kblkangn ni kan budak tu jd mcm lesbian jd mgkin die nak b'msra . bluekkkkkkkkk

@myra : kahkahkah , tepat sekali lah bangang

muhammad adam said...

bontot dgn kau mmg dah sebijik lah kan??

muhammad adam said...

byyyyyyyye

EkaBukanMakcikKau said...

wattttovoorrrr

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...