PERKARA YANG KAU PALING TAK NAK KAT DUNIA NI


Kahwin
Sumpah memang aku tak nak kahwin . mak aku pernah cakap “ hah ni dah besar nanti kahwin pastu beli umah besar besar lepas tu umah tu kau bagi ma , kau ambik umah ni “ pastu aku jawab “ ohhh lemak ahh , tak nak kahwin , huehuehueh “ mak aku cakap “ hah , bagus ahh tak nak kahwin kau bagi makan adik-adik kau ni sampai mati “ . aik mak aku bagi lah doh aku tak kahwin . yahooo , bestnya . dan lagi satu , aku tak tahu apa motif surat khabar tu buat cerita “ haram kalau tak nak kahwin “ .  ni memang nak suruh aku kahwin ke apa ?

Sembelit
Kau tahu tak kalau kau sembelit mak kau dengan pastinya akan bawak kau jumpa doktor dan doktor tu suruh kau nganga dan dia akan cakap “ hah sembelit lah tu bibir putih sah tak minum air masak “ suka hati je cakap macam tu ikutkan hati memang dah makan kaki , tapi bila mak aku cakap klinik tu bayar singgit je untuk ubat blah blah blah aku terus buat bodoh macam doktor tu tak cakap apa apa . 

pergi raya rumah orang
aku bapak ahh tak suka gi raya rumah orang ni , satu rumah setengah setengah jam , memang tak ahh kan . dengan orang sesama umur berbicara tentang masalah politik dengan aku yang cuba habiskan apa yang boleh dimakan , tak ke bangang namanya tu ? tak pe lah , raya kan boleh dimaafkan sebab tu . tapi yang paling best bila orang cakap " hah dah besar dah anak kau ani , tak lama lagi dapat menantu lah ni " wakluuuu .


7 comments:

ghost writer said...

bukan best pon kawen ye dak...asyik kena fuck jer..letih siutt.

difficult easy. said...

kenapa tak nak kahwin? hehe

Shawn Razaleigh said...

gua paling suka sembelit. sebab boleh buang masa gua yg selalu belebih2an ni.wkakaka



follow u

[sutera kasih] said...

kawenlah..rugi tak kawen hehe

alif haris said...

hahaha .. raya rumah orag besh kot .. dpt duit raya hahaha

Maria Takiya said...

kalau tak kawen , nabi tak ngku umat :) wajib la kawen .

EkaBukanMakcikKau said...

@ghost writer : best la kot yg smpai kawen empat tu wakakkkaa
@difficult : so difficult to beranak lah . kahkah hambek kau .
@shawn : oh baru tau sembelit aktviti yg best . nak lahhhhhhh
@sutera : okeylah nak kawen jap lagi , betul ahhh pe pndang 2 . huehuehueh
@alif : alohhhhh singgit je kottt
@maria : okeyleh kite nek kawen ler nieeeeey . hikhik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...