CARA NAK MATI TANPA PERLU TERJUN KB MALL

1) masa petir menjelma, sila bawa diri kau ke mana mana pagar besi dan bila petir tu sambar kau dengan automatiknya kau akan mati . baru lah orang sedih sikit kau mati sebab kena panah petir , kalau kau terjun kb mall tu kau dapat apa ? dapat maki je kau tau

2) basuh tangan kau menggunakan sabun lux dimana angelina jolie pun menggunakan sabun lux untuk membasuh bibirnya setiap hari dan cuciannya sangat berkesan . tengoklah bibir dia sekarang , berkesan takkk ? selepas mengusap sabun lux di mana-mana jari kau sila buat buat nak masuk bilik dan buka lampu . dan semestinya bila kau nak buka lampu , kau kena tekan suis jadi sila tekan suis itu dengan automatiknya kau akan mati . sumpah aku dah buat beribu kali eksperimen ni , tapi tak mati pun . cikgu darjah lima aku tipu la ni , menyampah .

3) buat buat mengaku diri ada sial , pastuh pergi jumpa bomoh siam dan dia suruh kau gigit pisau dan kau gigit lepas tu dia masukkan batang paip dalam mulut kau dengan alasan cepat nak buang sial dan lima minit atau sepuluh minit atau mungkin kau sangat kebal lima belas minit pastuh kau akan ke rahmatullah . wahhh , kelass cara kau mati . 

4) jalan jalan terhuyung hayang sambil memegang carlsberg di tangan kanan dan bila nampak sebuah kereta yang juga terhuyung hayang di mana di dalam kereta tu terdapat manusia sejenis macam kau , sila jalan ke arah kereta tu sambil berkata " tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk " . muka depan kosmo besok " lelaki mati disebabkan pemandu setan " padahal kau pun setan , buat-buat sembilu kasih pulak disitu .




wasiat anak dara : kalau kau mati pakai apa yang aku tulis , sila bagi kredit nomoresecret95.blogspot.com . terima kasih

12 comments:

waRDah a.k.a QiQi said...

adeh.. kalo dah mati, cmne tuh kene kredit?? mesti kene tulis wasiat dulu kan?? ahaks!! ^_^

saljihitam said...

aku suka nombor dua.



ahh kejadah.

muhammad adam said...

Carlsberg gituuuuuuuuu

muhammad adam said...

Lu blh je tulis tiger ke ape ke . Carlsberg jugakkkkkkk

Ahmad Fakri said...

Perghhhhhhhhhhhhhh ade unsur2 liverpool disitu . Wakakaka

EkaBukanMakcikKau said...

@adam : bio ahh weh kambing boleh x kau tulis komen stu je penat aku bace kau tulis dua weh . Ekekeekke
@fakri : biaselahkan *kembang kembang hidungku ini

Siti Mashitah Saidin said...

hahaha....yg ke 4 tuh, aku suka.... femes tuh! sama femes mati terjun KB mall~

EkaBukanMakcikKau said...

@siti : kaedah terbaek dari aku tau . lapanploh menet memikirnye . haha

syarifahsidrus said...

ni suruh budak yang nak terjun tu baca baru best ni!eheh

muhammad adam said...

suke ati ahh suke ati ahhh

muhammad adam said...

wakluuuuuuu wakaakkakakakkawakluuuuuuu

EkaBukanMakcikKau said...

@syarifah : baiklah , segala rohh bunuh diri ! sila baca entri gua sekarang , huehuehueh
@adam : gila ke sengal ke apa ni ?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...