PERKARA YANG MEMBUATKAN KAU NOOB .

1)Bila kau tak pernah tahu yang paip singki rumah kau mensengalkan diri dimana kau perlu memusing kekiri dan tekan kedalam untuk bukak paip dan memusing kekanan dan tekan kedalam untuk tutup . Masalahnya kau ada ke paip macam ni ?

2) bila kau tak tahu semua budak kelas kau sedang sedih meratapi kepergian ayah kawan kau ke rahmatullah . Sedangkan kau pulak sedang gelak sakan terkenangkan peristiwa lengan baju kau tersangkut di tingkap kereta masa nak ambil baki tol dari seremban ke temerloh . Huehuehueh .

3) bila kau tak pernah tahu yang sekarang ni orang tengah cakap pasal nora elena pakai skirt tapi tak pernah tinggal solat sedangkan kau dah lama tahu pasal tu . Eh tu bukan noob , tu up-to-date lah bahangang . Ohh

4)bila kau teman adik kau hospital dan bila kau kehulur kehilir , wajiblah untuk kau terserempak dengan doktor doktor lelaki yang agak berlagak di mata seorang ekabukanmakcikkau. Dan waktu tu jugak diaorang mesti tengah memekak dengan telefon masing masing cakap pasal benda benda yang aku tak pernah tahu dan tak hingin untuk aku tahu . Dan wajiblah untuk aku tak tengok muka doktor tu sebab takut kalau dia jumpa member dia akan cakap ' hah ni ahh budak yang sumpah noob haritu . Muka macam sampah , aku cakap pasal blah blah blah fluid in the bottles je kot ' heh . Jadi memandang ke lantai atau buat tutup zip adalah benda yang perlu untuk kau dari dicop ' budak muka sampah dan sangatlah noob sedunia ' .




Wasiat anak dara : erm , doktor india tadi tu hensem jugak dah lah sumpah kelakar . Ni yang nak buat suami ni . Huehuehueh , pakcik kat depan katil adik aku pon hensem jugak macam nak curik je dari istri dia naseb baik istri dia baik , kalau tak dah lame aku kebas suami kau . Wakakaka

10 comments:

Shawn Razaleigh said...

lu carik bakal suami ke tgk adik lu? hahaha. kelakar2 nice one

EkaBukanMakcikKau said...

Mungkin sebab kebaikan yang teramat aku teman adik aku menyebabkan hati aku terdetik mencari bakal suami , huehuehueh #dearfuturehusband #sumpahpoyogilababilah

Taufiq Tiramisu said...

hahaha. jadah ape kau minat doc india.

myra rara said...

doktor india tu?haha

myra rara said...

a'ah.doktor kat situ mcm blagak kan dah la x ensem.hakhak

EkaBukanMakcikKau said...

@myra : tu ahh pasal aku mmg sumpah tak ahh nak pandang muka dia.yg doktor india tu je aku pandang . wakakakkaka

Ahmad Fakri said...

murtad ke apo ?

Ahmad Fakri said...

one pupil mencik ini .

EkaBukanMakcikKau said...

@fakri : taik . shit . indiapulingge .

pandangkedepan said...

NOOB tu sejenis binatang ke??ahaha... gua doa kan jdoh lu cepat dgn doktor india tu...:P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...