TAK NAK KAWAN SUDAH TETEKMU SEBELAH

tak kesah lah kau ni marsha milan londoh ke kalau dah gedik jangan harap aku nak kawan . kau nak ke kawan dengan seorang minah yang pegang buku di dalam kelas dan duduk sekerusi dengan jantan sambil tangan jantan tu di pinggang minah tu . kau hendak ke ? katakan tidak kepada hendak .

aku sanggup lagi kawan dengan angelina jolie dari kawan dengan minah tu . bibr dia yang tebal tidak menjadi masalah , tu je lah satu-satunya aset untuk memarketkan muka .

hari isnin ni sekali lagi aku akan menjadi antara budak-budak bodoh sedunia kerana genap empat hai aku tidak ke sekolah . sebab ? sebab hati aku sangat mulia menemani adik aku di hospital . apa guna jadi hayley william kalau sanggup pergi ke sekolah bila adik kau sedang bertarung nyawa di hospital . kau akap macam adik kau ada penyakit kusta . heh .



wasiat anak dara : aku tak blogwalking hari ni . sebab penat menyiapkan kerja sekolah . nampak sangat tipu disitu . terus terang aku penat tengok ulangan digi live k-pop sambil makan biskut dan tengok adik aku bersembang kencang di fesbuk .

10 comments:

muhammad adam said...

Alah jahat lah awak ni utuk ite lak malah awan

muhammad adam said...

Kim salam adik lu berok

Ahmad Fakri said...

Kemas tajuk hahaaha

EkaBukanMakcikKau said...

@adam : alololo gedik pulak sepak kang .
@fakri : tengok orang lah , lubang hidung menentukan segala-galanya tau ? Huehuehuhe

Shawn Razaleigh said...

hahaha. tapi kan, puas gua carik perkataan tetek.rawr.tak ada pun.haha

cepat sembuh adik lu.

Siti Mashitah Saidin said...

hahaha!

EkaBukanMakcikKau said...

@shawn : cer google translate . haha
@siti : haha

syarifahsidrus said...

tajuk menakutkan tau.hhaa

muhammad adam said...

sepak lohh makan pelempang nok ? hahaha

EkaBukanMakcikKau said...

@syarifah : hahahaha
@adam " aku smackdown nangis . uwekkkkk

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...