LELAKI SUKA LAH PEREMPUAN YANG GEBU GEBU MONTOK NI . HEH

tak bukan aku nak cakap aku seorang perempuan yang benci kepada seorang perempuan yang gebu gebu montok sebab ramai lelaki suka dia . tapi kau tahu tak yang aku buat entri ni sebab mak cik sebelah katil adik aku masa dekat hospital haritu dia ada cakap yang " perempuan gebu gebu montok montok ni laki suka lah " disambung dengan carutan dan makian yang lain di mana aku pon terikut dengar lalu terikut dapat dosa . bagussssssss .

aku takdelah nak membantah mahupun menterajang muka makcik tu . tapi kalau nak cakap tu slow slow lah sikit ni cakap bapoklah kuatnya dah lah muka makcik tu macam omas kau tahu ? mulut pon sama je pot pet pot pet


muka makcik tu sebijik ahh macam omas yang kat atas cuma makcik tu uptodate jugak lah dengan rambut karat kehulur kehilir . tapi yang paling bangangnya aku tak dapat dengar cerita makcik ni sampai habis , bukan sebab makcik tu tiba-tiba berniat nak mengumpat slow slow . tapi suami member dia tu dah datang dan mak cik tu akhiri cerita dia dengan " anak peah tu keluar pergi kedai pakai bapak nya lah seksi weh pastu kan laki tengok je lah wehh lepas tu kann " hah sampai tu je aku dengar sebab suami minah tu masuk dan cakap " sayang jom tidur " .



wasiat anak dara : aku mengaku ending aku hanya rekaan semata-mata tiada kena mengena dengan yang hidup atau sedang koma juga yang sedang minum kopi sambil tergelak tengok lawak sepah . lawak sangat ke sepah ? kompius

13 comments:

Shawn Razaleigh said...

boleh tak aku nak kelaskan gambar tu sebagai gebu jugak. kah kah kah

dya mohamad said...

lame ko tak update kan.agak-agaknye ko gebu tak?HAHAH

sukacuka said...

yang penting hati.

EkaBukanMakcikKau said...

@shawn : lubang hidung dia mengatakn yg " aku pon gebu lah bangang hueuehueh " .
@dya : hayley comel je , wakakkakaka
@sukacita : sangatlah betul heheh

muhammad adam said...

Gua mmg suke pmpuan cm ni . Skurangnye gua jujur ye dok mu ? Hehehe

muhammad adam said...

Omas i love you

Ahmad Fakri said...

Tak bleh blah ciplak jamilah punye

Ahmad Fakri said...

Nape kau emo eka ? Wakakaka

EkaBukanMakcikKau said...

Alah gua pedulik hape huehuehueh . Omas mmg cocok buat luh . Ambk kau hindon

dya mohamad said...

haha.aku mmg comel.kbai

EkaBukanMakcikKau said...

@dya : aku hensem kau ade ? k babai sayang

pandangkedepan said...

lepas ni aku nak sebut "gebu itu subjektif"...:P

ROJAK said...

taknak taknak hahahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...