MAK CIK TU CAKAP AKU EMMA WATSON ? BIAR BETIK WEHHHH

tadi aku keluar rumah sekejap , cuci mata . manalah tahu tersangkut sorang dua boleh lah buat stok budak budak jambu lepas tu pilih mana satu yang paling jambu , mana satu yang paling banyak duit supaya kau boleh kikis duit dia tiap-tiap hari . lepas tu kau ceraikan dia , huehuehueh .

lepas tu aku terjumpa sorang makcik ni . nak kata comel tak lah jugak nak kata macam angelina jolie tu mungkin takat tang bibir dia tu je adalah ketebalan sebesar kamus dwi bahasa edisi ke lapan belas dengan 38462384 muka surat bercetak . lepas tu mak cik ni tegur aku weh . part ni kau tak boleh skip langsung , sebab ni je lah stok untuk aku memarketkan muka bila keluar jumpa member nanti . hahhaahahahhaa

 mak cik bibir tebal : eh adik ni siapa eh . yang pelakon tu eh ? siapa eh .
aku :" apa makcik ni , cakap je lah . luku kepala hotak tu kang . (part luku kepala hotak tu , cakap dalam hati je lah eh . kang dia menangis kat situ kang . semua orang terus ingat aku sebagai anak yang tak bertanggungjawab menagiskan mak sendirik , padahal aku tak kenal langsung mak cik ni )
mak cik bibir tebal : alah yang berlakon dalam cerita harry potter tu . siapa eh . takkan tak kenal diri sendiri kot adik . 

-- masa ni hidung aku dah pakat kembang seluas-luasnya . aku pun pelik macam mana hidung aku boleh kembang padahal aku tak tahu pun mak cik ni cakap pasal apa . takkan hidung aku dah tahu mak cik ni cakap pasal siapa kot ---

aku : mestilah saya kenal diri sendiri . mak cik tu yang pelik tahap cipan tetiba kenal saya padahal saya tak kenal pun makcik . cuba mak cik cakap terus -terang muka saya ni macam siapa . 
mak cik bibir tebal : lahh kau ni , yang perempuan tu lah . yang harry potter tu . 
aku  : emma watson ????
mak cik bibir tebal : bukannnnnn . mana ada emma watson dalam tu . haaaa , her her mi mi . 
aku : hermione ???
mak cik bibir tebal : hahhhhhhhhhh tepat sekali . hahaha ( aku pun tak tau apa motif makcik ni gelak )
aku : lahhh betul lah emma watson lah tu . hape lah mak cik ni . 
mak cik bibir tebal : lah mana lah makcik ni tau . emma watson lah ni ? 
aku : lah mende pulokk . mana ada emma watson cakap bahasa melayu mak cikkkkkkk .
mak cik bibir tebal : lah salah orang lah ni . mak cik ingat ye dah yang harry potter tu . baru nak ambik gambar . tak pelah dik eh , mak cik gerak dulu . 


aku sanggup batalkan niat nak cuci mata lepas mak cik tu cakap muka aku macam emma watson . aku masuk rumah , hambek cermin tengok tang mana muka aku yang macam emma watson . manalah tahu yang aku dengan emma watson kalau letak sebelah sebelah tak tahu yang mana satu original , mana satu plastik dak ? lepas ni kena duduk rumah diam diam ahh , kalau keluar rumah kang tak pasal kena kejar peminat peminat nak mintak signnnn wakakakaka . 

21 comments:

dya mohamad said...

aku rasa makcik tu buta ataupon dlam kata lain dia takde deria rasa.dia taktau ke ko tuh hayley yg ckp bahasa melayu!what the fuk makcik tu.kalo aku jmpe makcik tu mesti dia ckp muka aku mcm megan fox yg blakn dlm transformer tp versi pakai tudung.HAHAH

EkaBukanMakcikKau said...

haktuihhhhhh . mungkin makcik tu nak cakap yang kau tu sebenanye transformer tu . wakakakkaka . ngah byangkn transformer pkai tudung wehhhh

Ahmad Fakri said...

amboiiiii emma watson ? tak boleh blahhhh

Ahmad Fakri said...

jap jap kau tengok liverpool lwn m'sia td ? kahkahkah

EkaBukanMakcikKau said...

amboiii suka hati gua ahh . tak nengok weh , kau jangan nak kerek . tv umah aku ngape tah bangang ngat. harap je beyond . beyond sangat lah kononnnn .

Shawn Razaleigh said...

perghhh taboleh lah emma watson carik mkn lepas ni wehhhhh

myra rara said...

ahhh nipu je aok ni . bile masa pulak aok kuar rumah wehh .? bangun pon kul 2 . hahahha

myra rara said...

@fakri:tv rumah wa sengal ah tetiba gelap semacam,

AthiNana said...

EMMA WATSON ? BHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHA !

pandangkedepan said...

makcik tu konpius emma watson dengan norliah ghani...:D

EkaBukanMakcikKau said...

@shawn : wakaakkaa , tu ahh pasal . ade jalan penyelesaian ?
@myra : sHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
@athinana : bluekkkk jeles ahh tu
@pandangkedepan : wakluu .

Ahmad Fakri said...

lahh siannye haha.aku siap gi live lagi stadium bukit jalil kau ade?

Ahmad Fakri said...

ko minat kuyt dok?die kim salam ko.ahhaha

muhammad adam said...

Jangan nak kencing ah fakri,kuyt pndang lu pon blh sembelit . Gone tu?. Gone tu?

muhammad adam said...

Jap camno gua boleh t'lpas entry perasan gila lu ni weiiiiii?hakhakii?hakhak

EkaBukanMakcikKau said...

@fakri : wahuuuuuuu kuyt ensem ensemnyaaaaaa . Okay gilo :*
@adam : biar ahh dia , kau ni salu jeles ngan mamat sehensem kuyt tau ahh kau tu takat didier drogba jeh . Hahahhahao :*
@adam : biar ahh dia , kau ni salu jeles ngan mamat sehensem kuyt tau ahh kau tu takat didier drogba jeh . Hahahhaha

Ahmad Fakri said...

lahh sakai.

Ahmad Fakri said...

sakai lahh.

Ahmad Fakri said...

sakai sangattt.

Ahmad Fakri said...

sangat sakai.

EkaBukanMakcikKau said...

KUSUT .ringkas dan padat bukan ? huehuheuheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...