TIPS TAK NAK DIROMPAK OLEH PENCURI

1) dekat rumah pasang perangkap tikus banyak banyak letak betul betul dekat depan pintu . pastikan kau buat perangkap tikus yang automatik dimana boleh mengesan kau dengan anak anak kau juga isteri kau . jadi kalau orang yang selain kau dengan keluarga kau masuk , perangkap tikus akan terkam gigit lalu mengkoyak-koyakkan kaki orang yang masuk rumah kau . pencuri lah tu .

2) untuk kereta kau yang konon lawa sangat tu . langgar pasu bunga rumah orang sehingga kemek . selagi tak kemek , selagi tu jugaklah jangan kau berhenti . kau juga digalakkan untuk langgar bus stop dan kedai buah durian . yang kedai buah durian tu langgar dari belakang dengan bonet terbuka . bila kau langgar betul betul tang meja buah durian tu pastikan lapan belas bijik durian ada dalam bonet kau . ada faham ? selain itu kau boleh pancitkan tayar kau , beli rim cabuk yang kopak , beli jugak ekzos yang palng murah dan jangan letak sticker di kereta kau . sticker MU takpe , ada ke orang nak ? wakakkaa

3) untuk motor kau pulak , pancitkan tayar , cabut spark plug dan pastikan minyak sudah E . paling gempak , tampal motor kau dengan surat khabar . fulamak , sebelum mencurik pon aku dapat agak yang pencurik tu tengah fikir yang dia bakal curik ni motor ke nangka yang menunggu detik-detik untuk masak ranum .

4) kau pulak digalakkan pakai baju-baju bundle yang paling murah . kau nampak tu , dah bundle nak yang paling murah pulak . paling bagus , kau beli yang tiga sepuloh hengget tu siap dengan percuma spender rabak lagi . lepas tu jangan lupa , sebelum keluar rumah pastikan dalam poket kau ada dua henget setengah cukup untuk nasik lemah sebijik dengan teh tarik . tak payahlah bongkak sangat bawak duet banyak banyak .

5) wasiatkan semua harta kau atas nama aku termasuk dengan geran tanah , bak sini . kau tak payahlah simpan duit banyak sangat bukan boleh bawak mati pun .





wasiat anak dara : jangan tanya kenapa pukul 12.45 tengah hari aku dah updae belog dan jangan tanya kenapa aku tak pergi sekolah tapi boleh pulak layan blogging ditambah dengan fesbuking juga stalking di tuwiter .

30 comments:

cik bulan said...

sebab cuti ke arini-->berpikiran +ve..hahaha

SAZZY said...

kau jangan tanya nape aku ponteng kuliah hari ni.heheh

Ahmad Fakri said...

kuanghajarr lu kuthuk mu gua.lu memang nak kene ni.huarghHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

EkaBukanMakcikKau said...

@cikbulan : tahniah kerana pandai . Wahhh
@sazzy : hek elehhhhhh , macam bagus kau kan pandai . Wakakkaka
@fakri : lu khutuk mu gua ? Ape tu ? Haha

myra rara said...

aku pon tak gi skolah gak.haram pelik.hahhaa

adik zac efron said...

kau tak rasa ke kalau pencurik tu memang dia ngidam mkan nangka pastu dia curik motor kau sebab ingat tu nangka weh?

adik zac efron said...

bagus.sticker mu mane laku.tiket pon tak laku bab tu ah takde dtg msia ari tu.hekhekhek

EkaBukanMakcikKau said...

@myra : ahh kesah ?

@adam : a'ah kan . tak sangka kau agakk cerdik rupanya.hahaha. tol tol,sticker mu mane laku lelong pon blum tentu ade org nak beli . waakaakkakkakaka

YOUsoF said...

Weh bundle tu kegemaran aku.. jangan ko perlekehkannya okeh! ;D





ko simpan duit banyak², buat beli inai hitamkan balik rambut merah ko tu.. puasa dah dekat.. hahaha

EkaBukanMakcikKau said...

Wakkakakakaka , merendah diri plak pakai bju bundle konon. Aku dah beli segelen dah inai tu letak dalam peti . Sedap wohhhh inai tu

Nan said...

ngaaahaha~

amir aizat said...

ap class perangkap tikus, org pkai laser dah skrg, tak pun pkai tali benang tu.hehe

EkaBukanMakcikKau said...

@nan : huehuheueh
@aizat : halohhh kau ni laser tu aku tabik ah gak . Yang benang tu macam nak kene sepak je gaya . Haha

YOUsoF said...

sengal.. baju bunndle tu kadang² 2kali lebih elok daripada baju baru ko beli dekat jasko ataupun jayen..

baguslah ko ni! ;D

Faraa Eiman's said...

yang no 5 tuh aku nak gax , haha

EkaBukanMakcikKau said...

@yousuf : ehem ehem aku memang camtu . sentiasa bagus . ehehekehek . gedik takk ?

@faraa : kahkah dah tu jom share dohh

syafiqakarim said...

hoitttt..bagi tau bapak aku!

EkaBukanMakcikKau said...

hahahha kenapa kenapa ? apa plak salah aku kali ni ? kau ni tak habeh habeh salahkan budak sebaik aku dohh

schaze zainn said...

OMG, ponteng ye.

xP

Lea IsNaw! said...

owh ko ponteng sekolah rupanya..
ish3

S41KEN20 said...

LOL . nice tips :)

Shawn Razaleigh said...

perangkap tikus mmg terbaekk..kih3

YOUsoF said...

gedik! nak ambik 5 jari kat pipi gebu ko! ;D

EkaBukanMakcikKau said...

@schaze : shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh kantoi dah , padan muka kau eka .
@lea : nia lagi sorang . puihhhhh
@s41KEN20 : mekacihhh
@shawn : erghhhh biasalahhh tengoklahh kan orangnya kann
@yousuf : nak hambek balik 5 jari kaki ke lubang idung ko . haktuihhhh

myra rara said...
This comment has been removed by the author.
myra rara said...

kete wa lamborghini patut ke wa langgar bagi kemek kak?

EkaBukanMakcikKau said...

wajib ! wkakkakakaka

adik zac efron said...

gua salu ponteng kelas,esemnt gua tak buat gua siap lempar lagi kat lecturer suruh dia melutut kat gua sebab suruh gua buat benda bukan bukan . memang tak lah .

myra rara said...

nanaokkkk

EkaBukanMakcikKau said...

@adam : kau memang budak yang sangat tidak baik macam saya yang sangat baik ni .muahahhahaha

@angah : ye

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...