BILA BUDAK JERMAN DATANG SEKOLAH KAU DAN BUDAK SEKOLAH KAU MULA MENGGEDIK

heh , aku tak jeles langsung budak jerman tu masuk kelas sebelah kelas aku dan dia tak masuk kelas aku walaupun dia sangat cantik , tinggi dan rambut kerinting kerinting light blonde sebijik macam taylor swift dan ya bermata biru . sebab apa ? sebab dia perempuan dan bukan jejaka jejaka idaman seperti philipp lahm atau thomas muller . kau dah nampak philipp lahm ,wajiblah untuk kau tahu yang aku tengah cakap pasal budak jerman walaupun philip lahm seorang kapten jerman yang pendek dan comel dan kacak juga sangat comel . haha

aku cuma nak bagitau kau yang aku meluat nak mampos dan aku nak baldi sebesar proton innova , bukan apa prepare untuk muntah . sebab minah-minah yang gedik di sekolah menjadi semakin gedik bila ada budak jerman yang datang ke sekolah kau dan ya kau adalah antara budak yang rapat dengan dia . kau faham tak ? dia macam  ada budak jerman datang sekolah kau dan dia masuk kelas kau dan satu sekolah dah tahu dan semua macam menggedikkan diri nak pergi tengok budak jerman tu di mana kelasnya terletak sebelah je kelas aku iaitu kelas kau .

lepas tu kau dengan automatiknya akan tergedik seperti kau cakap dengan dia tanpa henti dan orang sekeliling kau pandang kau dan budak jerman tu . mungkin jeles atau mungkin macam aku , menyampah nak mampos . dan mungkin dengan kuasa kebanggaan kau tu menyebabkan lubang hidung kau terus boleh detect dengan kekembangan sehingga kembangnya sampai lapan belas inci . hal ini menyebabkan , terserlah lah segala bulu hidung kau yang kekerintingan bak rambut oprah winfrey tu , habislah kau . wakakkakaa . 

faktor kenapa hidung kau kembang ? 
* kau rapat dengan budak jerman yang cantik
* kau boleh speaking london dengan dia tapi budak lain seperti budak retarded hanya boleh tengok sebab tak pandai cakap BI langsong . 
* kau bangga budak tu macam syyok gila member ngan kau
* kau rasa kau cantik atau kau rasa bulu hidung kau sangat cantik atau mungkin kau rasa kau saja yang boleh kembangkan hidung sehingga lapanblas inci . 


jadi kesimpulannya bawaklah philipp lahm ke sekolah aku kerana dengan adanya philipp budak lelaki akan semakin sedar akan tahap kehenseman yang dimiliki masing-masing iaitu hanya ditahap sederhana dan membosankan . selain itu  , ia juga dapat membuat philipp lahm merasa sedikit tinggi daripada biasa jika dibandingkan dengan budak budak sekolah aku yang mana aku tengok semakin pendek pulak masing-masing . untuk kali keduanya , kau cakap macam kau tinggi weh . jadi untuk membawa philipp lahm ke sekolah aku adalah dengan mengundinya di" ON PHILIPP LAHM TO ABU BAKAR SCHOOL TEMERLOH ,PLEASE COME TO ME BEBEH "  ke " 38888888kelongkang" . mekasihhhh siapa siapa yang undii . nanti aku belanja kau nasik kangkang sorang sebijik eh ?

kau tengok betapa comelnya kekandaku abang philipp lahm . 
diulangi dengan caps lock , KEKANDAKU ABANG PHILIPP LAHM .






wasiat anak dara : kau ada apa-apa masalah tentang penyukatan , pemanasan makanan atau pengeringan bintang ternakan dan hasil pertanian tak ? tolonglah ada wehh , aku sebagai budak kelas reka cipta ingin memohon kepada kau untuk bagi aku masalah . kalau kau dah baca ni , kau wajib bagi aku masalah . wajib tu maknanya kalau tak buat berdosa besar kan macam kau tertinggal asar sebab chatting di fesbuk . jadi sila bagi masalah . 






17 comments:

Ahmad Fakri said...

lah gay adam tu ngamok lah die haha

Ahmad Fakri said...

alah ko ni jeles lah tu diaorg mmber dgn taylor suwif.tak baek tauuu

cik bulan said...

tebalnye kening..:F
HAHAHA..
*cayaq*

ekabukanmakcikkau. said...

Hahaaha biasolah germans .

adik zac efron said...

Dah lama gua x buat belog lu mcm gua punye.

adik zac efron said...

@adam : molek ah gay lu pngl gua.ckp mcm nak kene rogol je bero.

kene rogol je bero.

adik zac efron said...

@cikbulan : KAHKAHKAHKAH.bagus die mesti tgh pikir camne nak kikis kening lahm.tul ark weh ? Haha

namaku semah. said...

Haha,ade je ko ni

YouSOF said...

Kawan aku baru balik dari jerman.. Aku tumpang gembira siap buat entry pasal dia terbang ke jerman tu.. Last² satu buahtangan pun aku tak dapat hahaha..

ekabukanmakcikkau. said...

@adam : hai sayang ... wakluu .
@sazzy : hahah
@yousof : lah ye ke ? mane tau nnti die bwk blik pompuan german tok kau . hahaha

Ahmad Fakri said...

woi sampai hati ko x reply komen aku

Ahmad Fakri said...

malas komen*majukkkk

YouSOF said...

hahaha kalau tu aku on je.. tak salah tambah kawan..... cun kan. ;D

zoul said...

kau pegi je kat budak jerman tu dan cakap yang kau gurlpren phillip lahm abis cite...:P

Coke Laici said...

phillip lahm tu abg aq . jgn kacau la . haha

GeeHah said...

gudgud . kenape ko tak share jep kat fb . naknak hantar kat budak2 sekelas bdak jerman tuhh , mau berapi dye .haha :)

HUDAJMAL said...

haha. lawakk :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...