KALAU BERPELUK PELUKAN TAK BOLEH DAK ? KALAU TERPELUK GONE ?

aku agak gay dan lesbian lesbian tanah air mesti dah galak melompat sebab aku buat entri khas untuk dia , tapi sory to say lah gay gay juga lesbian lesbian sekalian . entri ni khas untuk orang yang mempunyai otak yang waras yang boleh bezakan bulu kaki dengan kopek . harap maklum  .

disini aku ekabukanmakcikkau berharap kau cakap yang terpeluk itu tak salah . sebab macam biasa , akulah orang yang terpeluk tu mehehee . dah tu , mamat tu keluar kelas bukan gheti gheti nak pandang depan . takkan nak suruh aku pulak pandang depan , aku jalan memang pandang bawah . almaklumlah nak jaga mata dari terpandang benda benda tak senonoh macam terpandang seorang budak cina sedang tutup zip seluar beliau disebabkan beliau terlupa yang seluar ada zip . jadi disini , memang bukan salah aku .


jadi disebabkan aku memang tidak berniat untuk terpeluk beliau , shawn milke bukan nama sebenar begitu juga beliau yang tidak tahu menahu hari itu beliau akan terpeluk ekabukanmakcikkau atau nama sebenar beliau hayley william maka semasa kejadian tak senonoh tu berlaku aku terus ter



dan beliau iaitu terus ter



dan lepas tu kitaorang terus

" okay sorry bai "

jadi kat sini aku dan mamat tersebut tidak bersalah tetapi lucifer yang bersalah . ececeh , salah sendirik salahkan orang lain . kongkang betul hidup .





wasiat anak dara : apa mak gua ni , haritu mohabattien . hari ni kuch kuch hota hey plak . cuba tengok gerak geri gasing ke ada gak pekdohnya . 



28 comments:

Fara E's said...

salahkan lucifer , cam gampang ! haha

Umie Artoqiemie said...

suke ler tu haha

Sarah Mohd Saleh said...

eceh kauu..pdhal kau dah mendepakan tgn kau dari jauh tuh nk slhkan org len plakk.huahahha

ekabukanmakcikkau. said...

@fara : hahha memang ya . bukan bulan pose lucifer berlambak hhahaa

@umie : entoh ah kelakar plak ghase kau nak ke ? dia taf plak tu haha

@sarah : hhaaha bangang kau tolong sikit ehh haha

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

kalau aku jadi ko, aku wat2 cam terkesima.. leh lame siket pelok.. hahaha

Peah Glemer said...

kauuu hayley william? HAHAHHAHAHHA

Coke Laici said...

kau terpeluk tang mane weyh ??? hahahaha gile jahat lucifer tu. pesal dye x buat kat aku ? kahkah !

Red said...

Woi. Tak senonoh. Ceh. Peluk aku je boley doe..

Zul Fattah said...

haha..kalau aku jadi lelaki tu mesti bestkan? haha.. ko kena kahwin tu.. huhu

Amirul Aqiim said...

mesti seronok kan terpeluk? HAHA

Mohd Izzar said...

hahaah.
tak tetukar hp ke?
buku ke?

JIJI YU said...

untung jgk kan

ekabukanmakcikkau. said...

@taufiq : aihhh kau laki dia laki , kau kena jadi dia ah baru best wakakkaa

@peahh : yelahh kau sorang je wan maimunahhhh

@coke : mase kau akan sampai nanti muahahahaha - lucifer . ecceehhh

@red : woihhh sobs sobs :'( kau cakap aku x senonohhh GRRR

@zul : tak payahh terlanggar je woihh haha

@amirul : terkejut pastu tersuka macam gampang hahhaa

@izzar : haha tak lah pulek.naseb baek xtertukar baju woihh , baju kiteorg same haha

dill said...

angkat kening sebelah. kau pasti kau TERpeluk? bukan tangan kau menjangkau ke pinggang si taf itu?

haha!

dill.

cik bulan said...

kenapa bukan aku yg dipeluk??haha..ciskek..:P

chemay said...

dan2 lucifer bulan puasa.
hahaha
:P

ctk said...

wah..camne time terpeluk tuh..ade ase dupdapdupdap x?hahahahah

Taufiq Tiramisu said...

hahahaha. bangang. apehal kau plak yang terkejut macam jack sparrow? kah3..

iMBobo said...

ambil kesempatan ek?haaaa hahaha

teha said...

kalu ter xpe kot.. hahhaa !

Saya said...

elehhhh padahal ka saje kan? pakwe tu ensem kan? ekeke

meaw said...

pandang bawah?acececey,dah macam filem romantik lak weyh,hahahaha! aku rasa kannnn...ah tade pape la,muahaha

gamep01nt said...

Serius la kau tak sengaja, kalau kau sengaja, sekarang gak aku nk mintak clash

Uchi kay-f @hmad said...

pndg pestime okeh tapi kali kedua..wachax3 *kena sepak dgn kaki*

Vespa lama said...

Kalau aku, boleh demam seminggu

mira said...

tak daye koi bace , adoi

ekabukanmakcikkau. said...

@dill : aku ghase ya . woihh sampai hati kau tak caye aku srott srottt

@bulan : tu ahh aku mmg dah terbygkan kau syg aik aik haha

@chemay : hahha tu bkn bln pose ahh haha

@ctk : kau agak jack sparrow memekak kat atas tu ada gaya dupdapdupdap ? muahahhaa

@taufiq : dah mmg aku terkejut gitu haha

@imbobo : hahhahahhahahahhaa ya .

@teha : pandaiiiiiiiii

@saya : hensenggg lah jugekk . haha

@meaw : ececceh biasa ahh sayalah lisa surihani tu muahahaha . woihh hape ko rasa woihh ?

@gamepoint : tak sengaja ahh . mengajuk ahh gini .

@uchi : hahhaha bangang ahh

@vespa : tapi aku tak pon . aneh bukan ? haha

@mira : hahaha nape aok ni sihat dak ? siannnnnnnn

saljihitam said...

yang boleh bezakan bulu kaki dengan kopek.



lol

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...