VOLDEMORT + MILEY CYRUS


jawab dengan  jujur , ada sape sape nak masuk meminang ?
dengan hantaran sebanyak dua hengget lapan  ploh sen anda boleh memiliki
saya aww aww . 




wasiat anak dara ; aku harap aku nangis masa baca novel nanti lepas tu aku akan pening kepala lepas tu aku tertidur pastu aku bangun pukul6pagi esok dan "alamakkk keje sekolah tak siaaaap" okay malas pergi sekolah.heheh

36 comments:

Red said...

kau baca novel ke?? awww awww XD

amir aizat said...

hoi siapkan homework laa!

miratun madihah said...

cancel mak mertua tengok .haha

Umie Artoqiemie said...

kau sekolah lagi ke?.. bapak kecik kau..

meaw said...

dia miley cyrus kan? aku nak la weyh,dia banyak duit peeee,walaupun hantaran dia RM2.80 ,hahahaha...dah dapat rete dia aku cerai balik ah,haha

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

erk..

cik ungu said...

homework..?


macam pernah dengar perkataan tu.


kau nak mencontohi kakak kau ni, harus rajin ponteng kelas. baru kita nampak macam satu genetik. tahu?

teha said...

oit ! buat kije skola tu.. hahah !

Uchi kay-f @hmad said...

ingatkan dah dewasa skola lgi iyer...

wey lagu senyum kat tb tu lagu daud kilau lah..

Uchi kay-f @hmad said...

keje skola siapkan..

oit yg lagu senyum dlm tb tu gwe tawlah..tapi itu m.daud kilau..

SuzaDin said...

cm taik jer muka dia hahaha (jht nyer ak hahaha)

SuzaDin said...

cm taik jer muka dia hahaha (jht nyer ak hahaha)

YOUsoF said...

Aku dah terlambat, Wayne Rooney dah masuk minang minah tu dulu....







ishh besnya dapat bangun lambat, takyah susah² mandi air sejuk pagi²... hahah

Zul Fattah said...

boleh caya ke ko ni?
erm..
tangan di dada mata di atas la..

Uchi kay-f @hmad said...

ape2 jelah eka!

dah abis dah bce novel!

H.J said...

member aku nak..haha

Cik Ca'ah said...

haahhahaa
jadah pe dengki kat voldermort nih
hero febret aku tahu?!

Hanie_Dew said...

woi pegi sekolah la.

**kan.aku pun fikir yang tu jugak. agaknya kalau akak tu cakap belum kawen apa jadi.eee..seram noks.

Saya said...

ceit susah2 je ape kate selamba badak je ponteng weh keh3

Eazy Izzuddin said...

errrr....
tidoo
xD

Republic said...

aku main belasah jer....

Mohd Izzar said...

erk, tak nak la aku.. hahha..
jgn malas2 pegi sekolah...tak elok, ibu bapa da bayar yuran..

saljihitam said...

sila lah silaaaaaaaaaaaa

Fara E's said...

terharu si milah siri tgok gambo ko edit , haha

♥♥ arabella ♥♥ said...

haha..xbole tahan...

Jue said...

hahaha tu la..bc novel lg!! kan dah mls g skolah haha

weh aku pakai nama ko utk new entry...lalalala

syuzi syofia said...

hahaha.. murah nye hantaran... eeehh... sekolah dulu cik adik... (~_^)

adik zac efron said...

gampang betul kau ni memperdajalkan kekasih hati wa pehal lu ?

Amna.Qadeeja said...

weh kau sekolah lagi? kecik sgt.

Liza Razak said...

x mungkin ade org waras nak meminang muka mcm Voldemort..hehehe

cik bulan said...

pegi belajar la nyah..=.=''

tapi aku teringin nak letak miledelmot ni lam semak umah aku..banyak tikus..hahaha..kan dah spesis tu..egege

cik bulan said...

aceh..kenapa ade komen moderation plak ni..kau dah jadik sopan ke hape??hahahahahaha

adik zac efron said...

wuihhh baru gua perasan ada bola kat bawah ni wuihhhhhhh

myra rara said...

hahhahaa macam gampang

ctk said...

hahaha...alasan basi xmO g skOlah lah nie..sengal~ kihkihkih

Ezad Skytech said...

erk..boleh mimpi ngeri terus ni bila tgk ni...HAHA~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...