KENAPA AWAK PANDANG SAYA DUA KALI KERINTING ? AWW AWW

memperkenalkan peminat gelap ekabukanmakcikkau tengg tengeneneg tengg tengg tenggggg ;;


sori ah brader , mamat tu naik motor cabuk . malu plak rasa hatiku ini nak
meletak beliau sebagai peminat gelap ku . hikhikhik 


yelah yelah , aku mengaku sebenarnya muka dia macam wayne rooney tapi disebabkan aku ni ekabukanmakcikkau pembasmi nombor satu mufc sangatlah tidak untuk aku letak gambar dia yang ala ala shrek si buntat tu . dua kali tengok , hensem jugak abang dekat atas ni . hai abang aww aww . 




wasiat anak dara : bila nak sekolah ni saya rindu sangat sekolah saya yang gayanya dua tiga hari lagi akan runtuh . saya rindu makmal fizik #sarcasm . 

24 comments:

Miss S.F.S said...

hamboi banyak peminat nampak, kerinting tu rambot je ke, bulu badan macam mana? ewwwwwwwwwwww HAHA

Cik Ca'ah said...

awwww awwww
kerinting itu sexy uuuuuu
hahahah ^^

Peah Ros said...

hahahha mana taste kau wehhh. hahahaha

EkaBukanMakcikKau said...

@s.f.s : hamboihhhhhh situ pon kau nak tau tak boleh jauh lagi ? hakhakhak . nanti aku dah kawen ngan die aku roger roger kau hakhak

@ca'ah : wakakkakakka nak jugak ke?? aku rela bermadu demi kau hakhak

@peah : haha yang ade byk duit . aku syak duit die berkepok woih

gamep01nt said...

selamat hari raya YNWA

JIJI YU said...

gua suke afroo

EkaBukanMakcikKau said...

@gp : yelahhhhh -,- . YNWA !

@jiji yu : aku tau kau memang kipas susah mati hakhak

Jue said...

Kerinting itu gaya mutu keunggulan =P

Zul Fattah said...

sengal.. haha..bajet macho r mamat tu

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

hbs comel tu..hahah..

slmt hari ghaye!!

H.J said...

skolah dlu..aha

saljihitam said...

'hi makcik'

Coke Laici said...

bulu ketiak dye kerinting x weyh ?

Fara E's said...

rmbot gua derr , haha

EkaBukanMakcikKau said...

@jue : hakhak wakluuu

@zul : macho apeeeeee

@nusha : hakhak slamat ari ghaye gak .

@Hj : hahhaha

@salji : hai nenek feewittt

@coke : kurang pasti mcm bese aku kawen die nanti aku roger roger kau heh ? hahah

@fara : hahaha bengong mu .

Asyila Zainuddin said...

macam auntie jual sayur je.. hahahaha..

kim heeruul said...

gua plak rindu kan pondok pendidikan seni..hihi..

iMBobo said...

haha hensem ke?boleh laa dr tade hahaha..

Shawn Razaleigh said...

boipren baru ke? merajuk ah gua. bhahahahhaa

Aisyah Aina said...

wewiiiittt....hensem gila..aku nak kenal ngan dia...hahaha

schaze zainn said...

haha sengal! xP

myra rara said...

ohhhh fikiriiiiii hahhahahahhaa

myra rara said...

kantoi sudahhh

myra rara said...

soriiiiiii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...