CIRI-CIRI LELAKI IDAMAN MENGIKUT PERINGKAT UMUR. Kehkehkeh

Umur 15-17 ;
-muka hensem
-mesti ada duit setiap hujung minggu
-tak payah cerdik pon takpe .
-ada motor sebijik sebab nanti boleh merewang bawak awek satu kampung .

Umur 18-23 ;
-ada keje yang dapat banyak duit.
-duduk rumah sewa pon takpe asal ada duit jeh .
-kena rajin teman awek pergi tesco setiap ahad atau sabtu dan jumaat .
-paling koman ada lamborghini sebijik .

Umur 24-30 ;
-muka kacak bergaya dan pakai baju mahal gila
-dompet tebal 18 inci .
-selalu kerek sebab ada 19562100 bijik kereta , biar capuk asal berlambak .

Umur 31-49 ;
-takde jambang yang banyak .
-masih ada kerja tetap .
-ada lapanpuloh rumah dan semua atas nama isteri .
-tak ada nafsu kat perempuan lain selain kau , heh

umur 50-69 ;
-tak ensem takpe .
-poket tebal dan boleh bagi kau duit sejuta sehari .
-ada kuli untuk ganti buat kerja kau .
-ada tiga isteri pon takpe asal duit masuk sudah .

Umur 70-89 ;
-boleh pakai lampin sendiri
-jangan kencing malam malam
-jangan nak menggatal
-boleh tidur sorang sorang
-sedia wasiatkan isteri kau semua harta kau .
-selalu pergi spa mandi lumpur supaya biasa dengan tanah . Kehkeh

wasiat anak dara ; atas ni bukan lelaki idaman aku tapi aku cilok dari drama melayu . Harap maklum -..-

14 comments:

anies anessa said...

aku suka yg bawah 15 sbb muka jambu gitu..keh3

Taufiq Wr said...

x guna ada isteri macam ni..hahahaha

si chentapelangi said...

perggghhh . pntg duit gitu . kehkehkeh

saljihitam said...

selalu pergi spa mandi lumpur supaya biasa dengan tanah.

double thumbs up. kalau tak terasa jugak tak tahu lah nak kate ape. bhahahaha

EkaBukanMakcikKau said...

@anies : kahkah , jambu ke tak matang weh ? haha
@taufiq : peace :D HEHEH
@sypy : haha , kau lah tuh kannnn ? baik ngaku kang aku smckdown kang .
@saljihitam : hah , kau terassa lah tuh . aku mmg saje der :D

erinn kechiik said...

aku suka yg last tu..


hahahahaaa aku tamak jugak.



hahahahaaa

DaRk ViRusZ said...

ciri2 wanita idaman lelaki pulak..x mengikut usia..keh3=
-slim bebeh
-x monopos awal
-xsuke mbebel
-x abeskan duit laki ko
-xde kutu
-kuat keje utk bela kami sekeluarga

EkaBukanMakcikKau said...

@erinn : tahniah sebab ada habit yang sama , kahkah :D
@darkvirusz : aku nak gtau kau yg aku slim lebih , xmenopos awal , diam , ada duit sendiri , xde kutu , keje ahh sendiri sesuka suki jeh suruh org keje ehh ? smackdown kanggg

DaRk ViRusZ said...

hahahaha..meh aq keje kn ko ckup2...

muhammad adam said...

Borok ah ko ni,hahaaha

muhammad adam said...

Aq janji aq x kencing mlm,jom kahwinnnnnn.hehehe

EkaBukanMakcikKau said...

@darkvirusz : hoi budak aku lari :D
@adam : sumpah tak borok weh , jom !

mISz SheRa said...

maaak hang!
demand giler!
ni kalau hang tak dapat laki macam ni..
sila salahkan diri hang sendri
kehkehkeh...

EkaBukanMakcikKau said...

@syera : eh , xlah saya xdemand lah . Malas kawan awak , hikhik . Gedik ark ?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...