SEBAB AKU TIDAK MENGHADIRKAN DIRI KE SEKOLAH HARI NI.HEH

Asal , kau tak cakap jeh yang kau tuh ponteng sekolah kan senang bhaiii . Tapi kenapa mesti hari rabu , 13/4/2011 jugak kau nak ponteng . Kenapa tak semalam atau masa masihi . Kenapa kenapa ?

1) hari ni ada perhimpunan koko dan hari ni untuk unit beruniform eh harap maklum . Dan aku paling tak suka dengan unit beruniform aku , kadet polis walaupun aku yang bantai masuk benda kejadah ni . Dah sah sah kadet polis , mesti ahh ada kawad bagai . Heh , muka aku nak kawad ? Kirim salam je lah .

2) sebab tetiba ada sebijik benda yang aku rasa macam nak pijak melekat kat bawah bibir aku . Dia amat sakai dan kesengalan . Aku rasa macam nak bunuh dia tapi kalau aku bunuh dia aku terbunuh diri aku sendiri , sebab seperti yang anda sedia maklum , benda sakai tuh ada bawah bibir aku . Dan ia amat jelas dan besar godang . Dan ia adalah jerawat yang sakai ! Dengan adanya jerawat , keyakinan diri aku pon berkurang , dan aku pon malas pergi sekolah (:

3) sebab aku tak siapkan homework chemistry , atau dalam bahasa sopannya , aku malas nak siapkan sebab cikgu dia yang amat baik dan penyayang gituh . Tapi sebenarnya , tak siap homework bukan ahh masalah aku weh sebab aku boleh jeh tiru kawan aku . Kalau kawan aku tak siap selalunya dia tiru aku , tapi kalau dua dua tak siap aku akan pinjam orang lain punya dan kitaorang akan tiru .

4) sebab hari ni tak ada fizik , dan bila tak ada fizik aku boleh lah tidak menghadirkan diri . Sebab ? Sebab markah fizik aku adalah markah yang paling rendah yang aku dapat masa ujian pertama walaupun lulus . Jadi , dah tahu kau bodoh dalam fizik adakah kau takkan datang kelas fizik ? Itu sangatlah bodoh .

5) sebab semalam kau sibuk online facebook sebab nak buat sesuatu dan kau tidur lambat itupun setelah ditegur oleh seorang pakcik 'woiiiiii , pergi ahh tido semak tahu semak ? ' . Okay aku tipu , sebenarnya macam ni 'weh pergi lah tido ' . Entah aku pon tak ingat pesanan pakcik tuh . Ahh layan ahh . Dan aku pon buat buat nyanyuk pagi tuh supaya aku boleh tidak menghadirkan diri ke sekolahku .




Wasiat anak dara : best tak weh dengar aku temberang ? Best takkkkkkkkkk ?

11 comments:

DaRk ViRusZ said...

eleeeeeeehhhhhhhh..hari rabu je ponteng dh nk kecoh..keh3...

EkaBukanMakcikKau said...

Ye lah budak baik macam aku ni ponteng , mestilah kecoh . Kahkah

muhammad adam said...

Patut ah aq 6pak ko kat chowkit td,kantoi !

Taylorlautner said...

Agak agak bile kite boleh couple eh?

Jaune said...

bahangang sangat nih!! isy2. cube insap macam aku!

EkaBukanMakcikKau said...

@adam : bangang ahh kahkah
@taylorlautner . Jommmmmmmm
@amal jaune : aku akan , lalala

kay_are said...

pendek cite.. sebab malas.. yeay!! =P

nur ikhyar dee said...

jangan malas pegi sekolah :P

xazryx said...

bnyk betul alasan .HAHA .

EkaBukanMakcikKau said...

@kay_are yeahhh 2893613941marjkah , kahkah

EkaBukanMakcikKau said...

@ikhyar dee baik mak , jap bila masa kau jadi mak aku heh ? haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...