KAU TAK SERABUT KE SEMAKKAN MUKA DENGAN MISAI SEGALA ? AKU TENGOK PON MACAM NAK BAGI SEDAS DUA

aku tak cakap pon ada misai tu haram jadah tapi aku nak cakap yang aku rasa dengan wujudnya misai di muka kau , keserabutan kau akan terselah . maka , dengan adanya obseravation maka terdapatlah hypothesis . dan hypothesis nya adalah " semakin bertambah bilangan misai di muka kau , semakin bertambah keserabutan mata memandang " . jadi apa salahnya aku terus siapkan report untuk keserabutan misai dalam bahasa rojak .

title : keserabutan misai jantan
aim : untuk menyedarkan jantan yang misai itu tak ada lah bagus sangat weh .
inference : keserabutan mata memandang bergantung kepada bilangan misai yang disimpan .
hypothesis : semakin bertambah bilangan misai di muka kau , semakin bertambah keserabutan mata memandang
fixed variable : ketinggian jantan , tidak diubah harap maklum
manipulated variable : bilangan misai
responding variable : tahap keserabutan di mata seorang yang kemas
apparatus : vernier callipers untuk mengira ketebalan misai , lima orang jantan , perempuan .
procedure :
 1) sediakan seorang jantan dengan bilangan misai 1000 helai .
 2) sediakan seorang perempuan yang agak agak kemas tanpa mengira potongan badan , 50-60-99 pon okay
 3) teruskan eksperimen kau dengan ambik mana mana jantan yang ada misai dengan bilangan 2000 , 3000 , 4000 dan 5,000 helai .

diagram :

result :

jantan misai 1000 helai : perempuan tu lempang dia
jantan misai 2000 helai : perempuan tu lipat lipat dan lipat dia guna kaki kanan
jantan misai 3000 helai : perempuan tu lari 300 km dan terajang bontot dia
jantan misai 4000 helai : perempuan tu sepak muka dia dan smackdown sekali
jantan misai 5000 helai : perempuan lipat smackdown , dan terajang misai dia sampai busuk dan cakap " kau serabut ahh , aku cakap sekali lagi kau serabut ahh . with capital letters please . KAU SERABUT AHH ! "

conclusion : misai kau serabutkan aku . tak nak kawen .
precaution : fikir sendiri , aku lupa .


wasiat anak dara : cer kalau aku letakkan

apa kau akan cakap ?
1) serabut ahh .
2) i love you justin bieberrrr , baby baby baby ohh my babi babi babi ohh
3) asal kau kusut pakcik ? kusut lah bangang .

cikgu fizik kimia aku mesti bangga dengan apa yang aku dah buat ni , kahkah

20 comments:

saljihitam said...

kalau ada janggut sejemput je manis tawww.

okay bye !

Taufiq Tiramisu said...

cikgu fizik kimia kau ada misai tak? hahaha..try ah eksperimen tu kat dia..sure kena lempang..haha

Sang Gabriel said...

pendapat aku, ada misai r stail

lagi stail, ada jambang segala

rock

ekabukanmakcikkau. said...

@salji : ye lah sopan gitewwww
@taufiq : cikgu fizik kimia aku perempuan okayyy . anak dara lagi , kahkah :D
@gabanmorka : jambang ?

rinn kechiik said...

hebat. biologi anda A+++ hehehehee

ekabukanmakcikkau. said...

Saya tak ambik bio la anda , harap maklum =..= heheh

adik zac efron said...

Aku ade jmbang jeh,ko nak sikit? Hehe

adik zac efron said...

Angie sopan , die ambik jek brad.kau ade?

ekabukanmakcikkau. said...

Angie sopan kau cakap ? Fuck ahh , zzz .
Xnak jambang kau . Harap maklum -..-

Anonymous said...

pergghhhh..pasni wt entri bulu ketiak lak!!!!wakakakakakaka..~i xde misai..bkenan x??ececece

ekabukanmakcikkau. said...

Berkenan sangat , jom kawen . Kahkah , okay aku tipu .

Gadis blogger said...

terbaikkk ! same lah xsuke lelaki bermisai janggut ni. geli rimas serabut semak batas lalang terbiar.
kahkahkahkah :D

Mohd Nor Quiyyum said...

alaaaa... baru nk simpan misai haha

Cikgu Khairul Arif said...

ade misai janggut semua buat semak je,...rimas betul tgk orang bela janggut panjang2..

tapi na wat mcm ne an,muke diorang..

Tak menjadi said...

Ah aok ni, kalau polis trafik tak simpan misai mana nak takut penjenyah-penjenayah kecil macam aok ni

ekabukanmakcikkau. said...

@atikah : haha , gitu gaya teruknya . Kaulah perempuan kemas tuh , heh
@quiyyum : simpan je ahh , 6k helai . Kahkah

ekabukanmakcikkau. said...

@khairul : aah kan muke diorang , biar ahh dia serabut sorang2 , heh
@barryallen : polis trafik tu jantan keh ? Lah , tak tahu ahh pulak .

adik zac efron said...

Angie sopan lah jugak dpd hayley,lalalaalla~

adik zac efron said...

Xnakkk ?tapi un aq dah post smalam ko dpt x ?

ekabukanmakcikkau. said...

@adam : huarghhhhhhh fuck . Dpt pon , kau tpost kat hayley william kot . Haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...