3 PERKARA YANG AKU PALING TAKUT , KAU TAK PAYAH TAHU PON TAKPE

1) bila kau dengan adik kau sepakat membawa berkat tidur lambat malam ni sebab nak tengok cerita korea dan cerita korea tu start pukul 11.30 malam . sebelum tu kau menangis sambil menonton rancangan top chep siri ulangan tahun 800 masihi tahun gajah . tiba tiba kau terdengar , satu benda pecah atau apa kejadah lah yang kau tak berapa pasti bunyi apa menyebabkan kau takut sebab tu mungkin hantu , syaitan atau pencuri . dan lebih bangang bila adik kau rasa tu bunyi tingkap yang dipecahkan tapi kau rasa tu bunyi orang jatuhkan spanar hidup . kau nampak kau nampak . dia saja cakap tingkap yang dipecahkan kenapa dia tak cakap tingkap pecah ? dan tu mungkin pencuri perompak dan penyamun yang berusaha gigih bukak pintu rumah orang depan dan dia tak dapat bukak dan dia masuk rumah kau pulak . kejadah !

2) bila kau ada gaduh dengan seorang mamat yang kau memang nak buat kawan pada mulanya dan bertukar menjadi musuh buat selama-lamanya sebab dia selalu sakitkan hati kau . masalahnya sekarang ni , dia memang sengaja nak sakitkan hati kau . sama ada kau buta atau rabun je lah . dan kau mula takut dan menangis nangis sebab dia mungkin jadi suami kau suatu hari nanti . selalunya orang yang paling kau benci tu lah yang jadi suami kau . jadi , baik kau benci orang yang hensem hensem , banyak duit dan bengap sekarang ! kehkeh

3) bila kau balik rumah dengan perut giler lapar , tapi mak kau cakap dia tiba tiba terlupa nak masak sebab dia ingat kau dah tak wujud kat dunia , rupanya wujud lagi . heh , mak kau baru nak silang kaki !



wasiat anak dara : hah , mula la tu nak cakap aku jahil sangat tak takut tuhan , tak takut dosa . result agama aku A tau * muka kerek * A minus je lah , heheh

6 comments:

Rehany Park said...

hahaha bagusss. aku baru je nak buat entry lebih kurang cenggini. heheh xD agama A? berkat kau tak pergi kelas ngaji la tuu

Taufiq Wr said...

hahaha.aku lapa ah..masakkan untuk aku weh ;)

EkaBukanMakcikKau said...

@rehany ; eh aku g smalam , xnmpak kau . Ahh date kuat , heheh
@taufiq : jap lagi ye pakcikku tersayang (: kau nmpak btape baiknya aku kat situ ?

EkaBukanMakcikKau said...
This comment has been removed by the author.
erinn kechiik said...

hahahaaaa bijak jugak budak eka ni

EkaBukanMakcikKau said...

@eriin : eh , bnda tu mmg biasa , heheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...