ALAMAK , ABANG KANTIN TU PERASAN LAH !

tak bukan aku nak cakap yang aku dok usha dia lepas tu dia perasan yang aku usha dia sejurus membuatkan dia lebih rasa dia hensem . sama sekali tidak ! jadi , jika kau berfikiran macam tu lebih baik kau hantuk kepala kau kat dinding atau kau bunuh diri kau sendiri , itu lebih baik sebenarnya .

tajuk tu lebih kepada bila kawan kau yang selalu kau main guli dengan dia masa masa sekelas dengan dia dan sekarang markah fizik dia lebih tinggi daripada kau berkata sesuatu kepada abang kantin tu . erk , bukan berkata sebenarnya menjerit . sangat melampau pulak rasanya , berkata je lah .

kantin kitaorang ni pulak ada dalam tiga orang ahh budak lelaki yang macam baru habis sekolah dan mungkin spm diaorang sangat bagus tetapi diaorang malas nak belajar dah ! mungkin . dan perempuan sekolah aku ni pulak jenis yang macam tak pernah jumpa lelaki atau terlalu kesepian . dan tiap tiap hari masa rehat diaorang akan memekak panggil abang kantin tu " abang abang , nak air mineral satu " " abang abang dan abang nak tu satu " . lepas tu banyak lagi lah dialog yang tak sanggup aku nak type .

dan kawan aku yang rasa bengang sangat dia telah berkata " abang hensem , nak nasi lemak satu " kata kawan ku itu kepada abang jambu seorang tu . dan lepas dengar kawan aku cakap macam tu , dia terus bubuhkan nasi lemak siap dengan segala bahan lagi dan masa yang pantas gitu .

dan dalam dilema perasan hensem , abang tu mungkin tak sedar yang keperasanan dia telah menjadi bahan lawak kitaorang dia meja makan .

wasiat anak dara : aku seorang dekat rumah ni , dan aku tak takut . bukan macam dua orang budak tu . heheh

16 comments:

Rehany Park said...

haishh budak2 sekolah sekarang -____- tapi tak bermaksud aku dah tua. thank u. siapa weh siapa siapa budak dua orang tu?? o___o

EkaBukanMakcikKau said...

budak dua orang ?
entahlah , yang pasti sorang tak mandi sorang mungkin dia terlalu tua dan dia makan epal je semalam . kesian -__-

Mish Apple said...

abg kantin mmg hensem! hahahahaha.. *oppssss..

Taufiq Wr said...

hahaha..yang tak mandi tu kau arh..giloo..kalau aku jadi abg tu pun perasan..hahaha..tipu

EkaBukanMakcikKau said...

@apple : hahhhhh ? terkujat ngat gaya , hahah
@taufiq : nak percaya gakk .

Rehany Park said...

kesiannyaa dah la tua, makan epal lak tu tsk tsk "_____"

EkaBukanMakcikKau said...

aah kann . kesiannya . kau menangis ehh ? jgn harap lah aku nak pujuk . salleh yaakob pujuk boleh lah . aku inform die jap agi

erleena said...

haha kesian abg y kspian jgak tuh haha

Rehany Park said...

asal aku nak nangis? aku belum tuaaaaaaaaaa cisss

Ard said...

wahahaha.. anyway, kalau ko dengar "jet jet semut, sape sakit naik atas" jgn lupe call ambulans. hehe XD

EkaBukanMakcikKau said...

@erleena : hamboihhh , kehkeh
@rehany : ye lah , kau termuda . bangga bangga
@ard : xpe , aku call imegresen sekali . baru best ark ? heheh

erinn kechiik said...

huwaaaaaaa nak 1 mamat jambu. aku shukeee!!!! hahahaa. ingt zmn skolah kt kantin ade mkcik tue jerk. perh xleh cuci mata langsung hahahaaa..

saljihitam said...

abam oh abam. nak nasik lemok se.

sepak je lelaju. bagi bisu terus. menggedik betul. HAHA

Barry Allen said...

HAH! Gua la abang kantin tu, apa yang lu orang duk bahan gua kat meja makan tu?

epy (jerr..) said...

heyyy budak! heheh! sempoi ah blog kau, skang da msuk dlm my bloglist dh!
bangga x?? heheh!

EkaBukanMakcikKau said...

@erinn : dulu ade makcik jek , skang dah tuka makcik len sekali dgn mamat jambu . ahh nyampah
@saljihitam : eh aku mmg dah bagi sedas dua . heheh
@barry : tapi yg pasti bukan dok puji kau , kehkeh
@epy : ehh , bangga nya . hekhek

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...