THIS IS ANFIELD , UNITED !

pertama sekali minta maaf kepada orang yang telah tertipu . kau percaya ke aku tak nak update blog seminggu . tak payah percaya . walaupun liverpool menang aku ulang sekali lagi menang 3-1 ke atas manchester united , aku tak pernah bangga . nampak tak betapa baiknya aku . 

kepada kelab kelab pembasmi liverpool dan semua manusia yang tidak menyokong liverpool , jangan pelik sangat kenapa liverpool boleh menang . tak semestinya kelab yang menang 17 kali dan seri 9 kali dan kalah 3 kali tu akan menang selama-lamanya kan . dan tak semestinya kelab yang menang 12 kali , seri 6 kali dan kalah 11 kali tu paling lemb . semua orang pon tahu kot sejarah kelab liverpool macam mana . malas je nak tunjuk . malas laa cakap lebih , kena lempang kang dengan die-hard fans mu , kan taufiq ? * peace * kehkeh


manusia pembasmi , sila mula muntah lepas kau scroll ke bawah . boleh muntah di jamban kat sidebar . 









wasi anak dara : kenapalah aku ni kurang cerdik sikit masa exam bm tadi , aku terlupa pulak nak buat pendahuluan . kurang satuu markah je kann . tak payah laa nak kecoh sangat kau buat pendahuluan aku tak buat , kau jawab soalan 3(e) , tapi aku tak jawab sebab aku noob dalam bm .

9 comments:

Taufiq Tiramisu said...

....grrrrr...kite tgk je la nanti sapa pi final..hahaha..mlas nak ckap byk.. ;p

ekabukanmakcikkau. said...

-____________________________------

Jaune said...

kuyt hattrick bhaiii. hahah

ekabukanmakcikkau. said...

kahkah , aku tukar nama dahh .

Taufiq Tiramisu said...

bwekkkk...lalalalallilililululululu..

Tak menjadi said...

Aok nak kena pelempang? nak?

ekabukanmakcikkau. said...

@taufiq : lalalallala
@barry : letak jem sekali kat pelempang tu , sedap sikit . urmmm

adik zac efron said...

aku mintakmintak the gunners mng lawan mu .

ekabukanmakcikkau. said...

yess aku pon . kahkah .

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...