CERITA YANG KAU DAH BOLEH AGAK KELUAR KAT SURAT KHABAR

1) pasal video seks orang tua mana ntah , sekejap anwar ibrahim sekejap pemimpin pembangkang . sebelum ayah aku balik bawak surat khabar kosmo pon aku dah agak apa yang ada kat muka surat paling depan . sila kagum .

2) pasal justin timberlake yang dah putus cinta kasih dan sayang dengan jessica biel lepas tu konon-konon ada skandal dengan mila kunis . lepas tu menggedik cakap " kitaorang kawan jeh " terselah sungguh kegedikan disitu .

3) pasal pemain tennis maria sharapova kalahkan caroline wozniacki lepas tu caroline kalahkan dia balik lepas tu berazam untuk terus menang lepas tu kalah jugak . aku mengaku aku cari kat google nama diaorang . macam bangang nama belit-belit belaka .

4) pasal ada orang nampak ufo lah , piring terbang lah , sesuatu yang kelihatan macam piring dan besar dan bila dia lalu  pokok pon tercabut . nampak sangat menipunya .

5) pasal benda benda atau orang yang ada tak pakai baju atau pelik atau orang pecahkan rekod dunia dalam pertandingan membuat lempeng paling besar di dunia . heh

6) pasal orang gaduh sebab gaji tak naik naik . ye lah , gaji rm200 anak lapan belas tak ke bengong namanya tu ?

7) pasal orang yang gatal ngat tangan jual benda benda habat atau bukak kedai urut tanpa riba segala lah . kat berita tv3 pon kau dah boleh agak bila dia nak keluarkan cerita macam tu , cepat-cepatlah memberambuskan diri masing-masing . kang tergersang pulak .



wasiat anak dara : dah ahh tu , nak lapan pulak . tujuh cukup , aku dah lah dalam mood kemalasan dan kerinduan terhadap blogging yang telah dua hari aku tinggalkan . kau apa tahu ?

6 comments:

Tak menjadi said...

Lu lupa, video budak perempuan nak bunuh diri dekat KB Mall, mana lu nak letak?? Video tu tengah hit dekat Facebook sejak semalam.

Myra rara said...

Orang first yang komen disini.HAHA!

Myra rara said...

Lah.tadi jadi orang first.ni jadi orang kedua.x per2.tunggu post yg lain plak

ekabukanmakcikkau. said...

@barry allen : ahh aku ade rakam sendiri lahh . kau xde kann ? jeles ahh tu
@myra rara : kahkahkah , xley blah ahh kauu

saljihitam said...

saya bangga jadi rakyat malaysia. hari hari cerita pasal masalah bangsa saya.


teetttt.

ekabukanmakcikkau. said...

saya ponnnnnnn . kita gengg

teetttt

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...