TV3 TAK ADA MASA NAK SIARKAN MALAYSIA VS PAKISTAN SEBAB SIBUK PASANG DRAMA INDONESIA .

MARAH ? tolonglah faham weyh . aku boleh tengok kat tv satu kalau aku nak tapi aku ada exam add math , sej
dan chemistry . wah subjek yang paling terbaik untuk bagi aku tidur lambat sampai aku rasa seram semacam sebab aku rasa macam ada hantu . * mulut jangan celupar *

dah memang terang , kau mengada ngada nak bersuluh pulak . dah semua orang tahu , tv3 laa yang paling prihatin sekali kepada warganegara indonesia yang ada kat malaysia sebab mungkin diaorang bosan tak tahu nak tengok cerita apa masa boss diaorang tak ada sebab malas masuk kerja , jadi tv3 pon bagilah cerita bukan satu tapi tiap-tiap hari , beratusratusratusratusx37236236236738 episod . best tuh . aku biasalah memang tak layan punya kann . 

yang aku peliknya adikku kepada adikku  akan tunggu setiap hari di depan tv 9 sebab nak tengok cerita yang luna mayat berlakon tuh . tapi dia bukan nak tengok luna mayat berlakon tapi nak dengar lagu st12 sahaja . jadi , janganlah bangga . kepada st12 pulakk , kau sila bangga sekarang .

jadi kepada tv3 45678910111213 dan seterusnya termasuk radio hot fm yang memang selalu pasang lagu indon yang baru tapi pasang lagu negara sendiri , lagu lagu zaman batu . tak adanya lagu lagu terbaru ni . kau janganlah berharap sangat tunggu tiap tiap hari semata mata nak dengar lagu kegemaran kau , kau takkan dapat . kalau dapat maknanya hari nak kiamat lah tu . erk , melampau sangat ke ?

wasiat anak dara : aku skip study sekajap sebab nak tulis post ni dan nak letak kat facebook tv3 . kehkeh

5 comments:

Admiral Hafiz said...

xtaw knp kebanyakkan media di negara kita
agak kureng semangat patriotik

Admiral Hafiz Official Website: Admiral'z Legacy

Gen Fujita said...

Aku dah tak tengok sangat tv3 suku ni. Sampah. Berita dia sampah. Cerita pun tak best. Baik aku layan tv2 kalau ada movie, tak pun 8tv tengok cerita cina, tak pun ntv7 kalau nak tengok berita.

Tak menjadi said...

Tahukah anda gua tak pernah miss "Sejuta Cinta Marshanda"?

adik zac efron said...

sejuta cinta marshanda best pee .kauxlyankehh?

ekabukanmakcikkau. said...

@hafiz : diaorg tu sbnanye malaysian plastik je .
@gen : ceh , aku kagum .
@barry : gua tak sangka .
@adam : takkkkkkkk !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...