BILA HISTERIA DATANG SEKALI LAGI KE SEKOLAH AKU !

kan hari tu aku ada cerita kat kau pasal budak histeria yang mengkusutkan tu kat sini , dan aku tulis post ni bukan untuk sambung balik cerita dulu walaupun budak yang sama kena . sebab cerita tu dah basi kau tahu ? pada hari ini 3/3/2011 bersamaan 28 rabiul awal 1432H bersamaan hari khamis iaitu hari yang giler bosan bangang di dunia persekolahan . aku akan cerita pasal histeria yang baru jadi tadi . okey sila skip intro bodoh ni .

entri boring start sekarang . tadi masa waktu pertama kat sekolah ahh kan aku dipaksa pergi library atau dalam bahasa melayunya perpustakaan oleh cikgu sejarah aku . penat tuh belakang cerita ahh , 18 km kau tahu dari kelas aku ke library sekolah . tak ke bangang namanya tu ? cakap je lah , yang cikgu malas nak masuk kelas sebab kelas aku tingkat 88 paling atas dan library adalah yang paling dekat dengan bilik guru . cikgu , sila jujur .

dah masuk library mesti ahh baca buku kan takkan nak eromen pulakk , jadi aku pon baca buku dan tidur . lepas tu aku dengar orang jerit . perghh , tak seram langsung aku tulis . aku tulis balik . lepas tu kan tiba tiba je aku dengar suara orang menjerit diiringi melodimelodi indah tingkap pecah . sambil orang sibuk bising nak tengok tu , aku siap siap congak berapa dah kerugian sekolah sebab tingkap pecah tu adalah dalam US$ 84666 . tak banyak mana pon .

sebelum aku terlupa * perghh , tak boleh blah ayat * kelas budak yang kena histeria tu atas je library . dan aku ulang sekali lagi , aku duduk dalam library tu . dan semua yang terjadi , semua yang minah histeria tu cakap . semua aku dapat tangkap . yang paling bodohnya , dia cakap macam ni kat ustaz " kau ingat aku takut dengan kau ke bodohh ?!!! " . kalau aku bagi pelempang je sedas dua .

dan macam biasa lah adegan lari lari kat balkoni , nak bunuh diri tapi acah acah je lepas tu pecah tingkap tu pecah tingkap ni dan ada bomba datang letak tilam 18 lapis dan ada polis datang dan polis dan bomba tu pergi makan kat kantin sebab budak tu tak jadi nak bunuh diri . dan akulah orang yang paling tak takut sekali . okey tipu . lalalaa =='


wasiat anak dara : aku dapat rasakan cikgu akan panggil aku esok masa kelas fizik untuk tanya soalan , dan aku akan buat muka budak yang paling noob ! SHIT

10 comments:

Pendekar Berkuda said...

#lempang

mengada2....

#sepak

apebenda ni??

#terajang

tak faham...

#kesimpulan??

nak gelak boleh??

eka said...

boleh

myra rara said...

sakai gile aq xdpt tgk , hahahahahha fuck!

eka said...

@myra:xpyh pon xpe laa . Fuck heh

Taufiq Tiramisu said...

hahahaha..apesal ko x tolak je budak tu? biar mati terus..asyik2 histeria..bengong punya budak...

eka said...

@taufiq : spttnya dak uhh kene buang skola tp ayah die mryu gakk . Ceh , sakai . Haha

Eja said...

Hahahha cam bodoh je lari2

Taufiq Tiramisu said...

hahaha..mengong..ade gak la budak camtu..

Barry Allen said...

aok ni kalau tak dapat jawab soalan fizik, keh bagi penampor je.. amacam?

eka said...

@taufiq : haha xD
@barry : xpayah ahh . bunuh je takk ke bagus tu ?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...