AKULAH SILENT READERS BLOG HANIS ZALIKHA , CIK EPAL & IZ . KAU ADA ?

entry maut ke nieh ? tak langsung . nak jadi silent readers , top commentators ke ikut suka hati kau lah kann . tapi kalau aku ni susah sikit ahh sebab aku tak boleh ahh komen kat blog otai lagi femes gitu . perkataan " tak boleh ahh " tu nampak ngat tipunya .

lagipun bukan aku sorang je yang jadi silent readers diaorang . macam hanis zalikha , kau dah tahu kan blog ni 16000 orang visit setiap hari * sila jeles * , tapi yang komen seratus lebih je . yang lain tuh silent readers ahh macam aku , wahh ada geng . yess yess .

jadi siapa siapa yang tak tahu pasal hanis zalikha , cik epal dan iz ni , silalah majukan diri . semua ni perempuan tahu ? termasuklah iz . kau apa tahu ? aku tak bookmark pon blog diaorang sebab url belog diaorang kacang nak mampos . motif aku bagi link blog diaorang ?


1) sebab diaorang dah famous , jadi aku tak kesah .
2) blog diaorang best tahap cipan ahh . cipan je ahh tak sampai tapir lagi .
3) sebab aku lapar
4) sebab aku nak tidur dah
5) takde sebab , heheh =..=




wasiat anak dara : bye ahh nak tidur ahh . ngantuk giler ni . kau apa tahu ?

10 comments:

Taufiq Tiramisu said...

boring ah baca blog hanis zalikha ngan cik epall..asyik2 tayang baju, kasut, shawl la tudung laa..

Noraini Azhari said...

saya juga pembaca mereka :D

aishareoils said...

dulu ak pon silent reader ko..skang ni ak nk bising2..bia ko serabut!hahaha

rinn kechiik said...

hah apa kata pasni ko jd pembaca tegar yg bising kat blog aku hahahahaaa

saljihitam said...

taufiq : err kenyataan berbaur kontroversi disitu ya. hahaha

ekabukanmakcikkau. said...

@taufiq : tapi cik epal ade byk mkanan sedap wohhhh .
@noraini : silent readers jugak keh ?
@ecah : ah ye , ye kehh ? hehh
@eriin : tapi kau kene ltk byk makanan ahh .
@salji : hahahaha

Nadhirah AR said...

saya silent reader bukan , noisy reader pun bukan . *kadang-kadang reader* jer . kihkih ^^

ekabukanmakcikkau. said...

terbaik ! heheh

fadz said...

Diaorang tayang baju, produk dll tu ada sebab... sebabnya diaorang disponsor dan dibayar bila promote barang² tu. Kitalah yang tolong dia dapat bayaran(^_^)

ekabukanmakcikkau. said...

tau dahh tapi belog diaorang memang best lahhh . heheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...