AKU TAK NAK CAKAP KESIAN DEKAT IKAN TU , AKU TAK NAK . SEBAB NANTI AKU TAK BOLEH MAKAN DIA

ni sebenarnya cerita zaman batu tentang seorang minah yang sedang siang ikan dan akaknya melihat dengan muka slamber saja . okey tak kelakar . aku tak suka ahh orang bandingkan aku dengan adik aku , sumpah aku tak suka . padahal aku ada jugak sapu sampah masak nasik . kerja dia bukan banyak pon , basuh pinggan , siang ikan , siang ayam dan segala siang siang je . tak susah kan kau ? aku bukan nak cakap yang aku tak pandai siang ikan tapi aku tak boleh ahh .

sebab nanti kalau aku nak merajinkan diri menyiangkan ikan kononnya , tiba iba aku tercakap " alah , tak naklah . " weyh , kesian dia " . bukan ikan je lah sotong dengan segala bagai lagi ahh .

jadi , kalau aku cakap macam tu aku tak boleh makan diaorang pulak kann ? dah laa aku suka benda benda yang didatangkan khas dari laut dan dijual pakcik di ks-triple-mart . kalau aku tak makan benda macam tu aku nak makan apa weyh ?

jadi emak , itulah sebab kenapa aku tak boleh menyiang ikan . 

yang benar
eka ; peace no war :D
jangan balas apa apa .



wasiat anak dara : malas nak buat wasiat hari ni sebab perut aku dah berbunyi . heheh

7 comments:

Taufiq Tiramisu said...

hahahahaha..nanti bila da kawen, kau nak laki kau la yang siangkan?hahaha

anies anessa said...

fuh...sebbek xcetu...

saljihitam said...

wah. boleh tahan kau ni ya. ganas ganas pun lepas jugak siang ikan. feminin gitewww. hahah

erinn kechiik said...

hahahaaa alasan yg sme dgn aku. jadi mari mkn tanpa siang ikan.. hahahaaaaa

Ard said...

haha. alasan kao mmmg osem!

EkaBukanMakcikKau said...

@taufiq : tepat sekali , 10 markah !
@anies : wah
@saljihitam : tengok kaki ahh
@riin : geng lagi , ishish
@ard : mekasih sayang

muhammad adam said...

ye lah ko nak harapkn ak je kan ? hehee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...