SEKOLAH AKU , SEKOLAH BUDAK HISTERIA

ehh , seram tu ada . best pon ada tau . tiap tiap hari dengar budak asrama cerita pasal nampak pocong langsuir segala . kau akan ada benda macam ni bila kau sekolah kat sekolah yang telah dibuka sejak 1938 tak silap aku . dan segala bunuh membunuh ada kat sekolah kau ; dulu .

minggu lepas , 3 kelas yang kena histeria . setakat jerit jerit macam tu je . hari semalam , tak pasal pasal pulak minah ni yang namanya aku pon tak tahu lagi tapi aku pasti dia budakk form 3 ; histeria .budakk yang tak boleh dipercayai cakap , minah ni ada saka weyh . aku ulang lagi sekali , budak yang tak boleh dipercayai. tiga orang sebenarnya , tapi kat kosmo tulis seorang je kan kan ? 

yang dua lagi tu , aku tak pasti sangat siapa tapi seorang budakkk form 6 . yang form 6 , pergi buang tebiat lari tengah padang . haishh , apa nak jadi laa .. yang seorang lagi budak tak tahu . kehkeh . aku penat belajar , tak ambil tahu pasal benda tu semua . kau apa tahu ?






credits ; kosmo.com & hmetro.com

wasiat anak dara ; lepas kau baca pasal benda benda ni , kau jangan tanya dah aku sekolah mana .
zzz . kerja sekolah , mariiiiiii !

26 comments:

nelly said...

bahaya juga kalau histeria sampai macam tu .

MissCherry_Chewiee said...

haha seram gilak

eka said...

@nelly : tauxpeweyhh .
@miss : kahkah .

Encik MamaT said...

bahaya ni anak dara... jangn dok buat pasai... habaq kat cikgu amik tindakan sikit.. budak sekolah buaih sangat kot tu...

Si DauN CeRi said...

diorang ni ada masalah jiwa..

shahzik said...

asl ko g tolong ahli bomba tuh skali ..
skali skale penat blaja g la tolong diorng .. HAHHAA

KizZ said...

Haha..menarik-menarik...teringat plak kenangan kat skola dulu..

qasehraihan said...

smk dato abu bakar kah???

eka said...

@encikmamat : ehh , cikgu bengang giler weyhh .
@ceri : atau masalah keluarga kan ?
@shahzik : malas aku , kelas aku jaohh doe . kahkah .
@kizz : hehee =='
@qaseh : buang dato . jadi smk abu bakar , my lovely school . erkk , lovelyy ?

-[miracle]- said...

whoa. sampai macamtu. siap ade bomba. ngaha~

well, benda yg org ta suka la yg kite suka buat kan?
so..ehem ehem, kau skolah mane? haha :D

eka said...

@miracle : lalalaa =='

mohd sasuke said...

histeria melampau ni..kih3

shera said...

tumpang tanye....
ko sekolah mane?

eka said...

@sasuke : =='
@shera : abs .

saljihitam said...

skola mane ?

hahah. biase la tu. kbykkn skola msti ade. kau buat tatau jela. dilayan kang lain pulak jadinye. ye dak. hehehe

myra rara said...

skulah aq ni..
sorang dax fom3.
sorang dax up6..
sorang dax fom1..
fom1 tuh x pasti ngat..
kahkahkah

Mknace said...

:) :) :)
bahaya tuh.. kurang
terbaeekkk!!!!

singgah dari mknace unlimited

miss shark said...

girls je yg kene~

mira_nas said...

ish.. teruk bebeno dah tu

ASaDa RyutaRo said...

hahaha.. best giler men acah2 ngan bomba. tensen sangat ke sampai nak main histeria ni. err.. histeria benda mainan ke apa? lalala~

eh.. sekolah mana tadi?

nohfee said...

histeria..histeria dan histeria. kat mana2 pon boleh je jd histeria. kita perlu jaga diri kita sendiri.. especially girls.. uhuk uhukk. faham2 je la ekk. hehe

eka said...

@saljihitam : abs derr .
@myra : LOL !
@mknace : kahkah .
@mira nas : ahyee , jangan laa gitu .
@asada : tensen ? ye laa kott .
@nohfee : aikk ? haha

Eel said...

apakah.. =.="

amny.. said...

skolah amni dlu lagi truk..
mjur xmsuk berita jepp...

kang bercerita...memanjang lak kt sni..;DD

myra rara said...

hidup..wth?
hahahhaha

Ezatty said...

haduhh . takod nye .

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...