KAU AKAN CUAK DAN KAU AKAN LEGA BILA ...

1) kau akan cuak bila kau datang sekolah dengan slamber dan masuk kelas tengok semua orang dok betungkus-lumus siapkan nota fizik . padahal kau baru ingat yang cikgu kau ada suruh kau buat nota dari m/s 18-9000 . kau ? satu habuk pon tarakkkk padahal fizik waktu yang paling pertama sekali iaitu lima belas minit akan datang . huarghhhhhhh

 tapi kau akan lega bila kau jadi orang yang paling lembap pegi lab fizik sebab cuak sampai nak terkencing dan bila kau sampai kat lab . semua budak tiba tiba nak balik kelas dengan muka ceria sebab cikgu fizik kau tak datang hari ni sebab anak dia kena sembelit .

2) kau akan cuak bila kau terlupa terlupa dan terlupa nak bawak bahan untuk buat eksperimen bio . kau nak tak betapa banyaknya perkataan terlupa kat situ bermakna kau memang terlupaaaaaa . dah la cikgu bio kau tu gila garag macam bapak dragon hunter . kau memang nak kena .

 tapi kau akan lega bila cikgu kau yang gila garang  tiba tiba macam jadi baik yang teramat lepas eksiden dia terjatuh dalam longkang 8 meter semalam . dan yang paling best dia tak marah kau tak bawak bahan untuk eksperimen bio dan dia siap nak belanja kau makan lagi sebab dia rasa kau comel pulak hari tu . heh

3) kau akan cuak bila kau sampai kfc dengan penuh semangat sebab tiba tiba kau terindu kat ayam kfc tuh . tapi semangat jatuh menjunam sehingga kau terduduk lalu terbaring disitu sebab ada 8 line dekat kfc dan dalam satu line adalah dalam 80 orang . dan kau orang yang ke 81 untuk mana mana line . best wohhh .

 tapi kau akan lega bila mamat kat depan kau tiba tiba memberambuskan diri sebab lepas setengah jam dia ada kat situ baru dia ingat yang dia tak pakai seluar patutlah semua orang dok pandang dia semacam . heh . dan orang depan dia malas dah tunggu dan dia blah terus begitu jugak dengan orang yang depan dia dan depan dan depan dan paling depan sekali sebab dia tak ahu nak order apa . dan kau lah jadi orang yang pertama .

4) kau akan cuak bila hari ni adalah hari yang paling kau tak suka iaitu hari ambik result spmmmmmmm ! dan kau dengan kecuakan yang teramat tumpang motor meber kau pergi sekolah untuk menangis lepas tu .

 tapi kau akan lega dan bila tiba tiba result kau yang tertulis nama lembap bin malas mendapat A+ untuk semua subjek termasuk bahasa cina walaupun kau tak ambik bahasa cina . dan yang paling bangang kawan kau yang paling cerdik kononnya tu dapat pergi dok pulun B+ je . kau agak pemeriksa kertas tu tertukar kertas kau dengan kertas kawan kau . tapi kawan kau dok menangis sebab dia baru perasan yang dia ada terlanggar lari kucing pak samad jiran sebelah dan mungkin tu balasan tuhan . kehkeh . cam cibai rasa .


wasiat anak dara : aku selalu pelik kenapa tweeter yang ada berpuluh ribu followers tiba tiba follow aku . dia ingat aku ni betul betul hayley williams kot . tu ahh kau aku cakap aku ni hayley kau kata aku kelentonggg . percayalahh ! heheh

11 comments:

Taufiq Tiramisu said...

haha..teringat time2 terlupa buat nota dulu..punya ah cuak..hadehh..hayley williams?? tlg tlg okay? :p

ekabukanmakcikkau. said...

haihh macam perli hua je tuh . lu memang dah rindu koma ke ? kehkeh

rinn kechiik said...

aku rasa cuak kalau makcik aku tak si eka tak tibul2..

tp aku lega sebab bace entry ko yg gile lagi ni. hahahaa

ekabukanmakcikkau. said...

hakhak , harap kau sihadd der

jsl; said...

hahaha bongokk. entry yang sangat bongok tapi aku suka baca sbb kau gilee. lalala xD

Qila Adol said...

ngengeng! entry pecah perut..aku dulu pnah gak keje kfc..mmg cuak bila reramai org tetiba...boleh mereng aku time tu!

ekabukanmakcikkau. said...

@rehany : aku baru perasan kau bangang . Dan comel , bangga ahh tu . Temberang je !
@mama comel : duit mesti masyukk kan ? Heheh

myra rara said...

Woi ngeng,cikgu fizik kau mne kawen lagi cm ner plak anak die boleh sembelit plak?NAMPAK SANGAT PEDOOH NYE!wahahahahhaha

ekabukanmakcikkau. said...

A'ah ek ngeng , sakai ahh kau . Kahkah

cik ery said...

woiii macik.kau memang kelakar lahh.haha



muahhh untuk kau.kehkehkeh

unknown said...

kaw de twitter eh?? ape twitter kaw?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...