BAK KATA PATRICK KEPADA SPONGEBOB "AWAK NI LEMBAP LAA"

Geramnya laa kalau ada minah mamat makcik pakcik dan seorang ketua yakuza cakap kat koe "ko ni lembapp laa sal?'' .

kalau aku bagi pelempang kira okey tak kat mamat ni?

apa kata kalau aku buat macam orang bodoh sebab esok esok dye minta laa maaf kat aku kan kan ?

jom blahh , tak yah layan mamat sialan ni, dye ingat dye hensem . muke cam cipanzi nak kata aku lembap . waklu luu laa mamat .

tiga percakapan yang mungkin akan aku cakap pada orang yang cakap kat aku lembap macam siput babi lepas berak.

Ouh , sialan .


gunalah innershine pati prune untuk mata yang bersinar (:

wasiat anak dara ; aku bukan nak suruh korang kira berapa batang gigi diaorang

5 comments:

Fiqas said...

walaupun spongebob itu lembab bak kat patrick, tapi dia tetap menjadi pujaan hatiku...keh keh keh...

eka said...

bhaHAAH (:

Nur Aina Fatihah said...

patrick spongebob ? ape nieyh ? jimmy neutron laa , hahaa

muhammad adam said...

hahhhaaaaa

eka said...

aina ; HAHA , layan laa oak

adam ; HAHAHHAHAHAA , *gila

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...