SEX DI TEPI JALAN

Benda ni aku tengok dengan mata kepala tangan kaki dan kuku aku sendiri . bukan tengok kat internet atau tv . lagi sekali aku bagitau benda ni jadi kat tengah tengah jalan ea . bukan kat dalam semak atau kat dalam bilik .
Masa tu,  aku ngan adik aku yang berketinggian 142 cm barjalan kaki menuju ke sekolah . macam biasa laa , orang normal memang jalan kat atas jalan depan old town yang diuruskan oleh mamatmamat kelabu .

Tiba tiba , aku dan adik aku yg berketinggian 142 cm tu ternampak sesuatu yang berteling dan mempunyai 2 biji mata sedang membuat sesuatu yang aku tak nak tengok tapi aku tertengok .

Aku dan adik aku yang berketinggian 142 cm tu pon apa lagi terus duduk bersimpuh di atas jalan tu untuk turut serta menonton aksi yang diaorang buat .

Tapi yang pelik dan aneh serta kompius yang amat dalam , kitaorang tak rasa apa apa pon . maksud aku , tak rasa .... orang yang kuat blue dia akan faham dan mengerti serta mengangguk kepalanya dua tiga kali tanpa henti.

Selepas itu , aku dan adikku yang berketinggian 142 cm itu pon terus jalan menuju ke destinasi kita orang iaitu ke tandas . sebab aku rasa sakit perut melihat aksi kucing kucing tu .

Wasiat anak dara ; sila buat di tempat yang tertutup tau ? orang tak tertarik laa .

11 comments:

muhammad adam said...

142 cm,haha pendek!

Ahmad Fakri said...

adik ko 142 cm ko mesti 92 cm,haha

eka said...

cipan busuk dan kambing berair korang korang ni , siap laa engkau pabila seorang eka mengamuk jangan dikata pokok terbang tetapi kapal terbang terhempas jua.

myza said...

cilakak,kucing ruperupe nye .

eka said...

HAHA (:

YOUsoF said...

kucing memang tak tau malu..

tp kalau orang?... tak reti² nak rase malu! ;DD

Sasa Al-Sharif said...

diorang tengah berlatih agaknya

eka said...

yousof ; tau xpe .
sasa ; agaknye . buat laa kat dlm semak ke . ni tgh jalan gax . xsenonoh !

eeqa~ said...

HAHA! i penah tgok jugak. lama giler dier buat. pastu bising kecah 1dunia. xboleh blah. yuck!

eka said...

HAHA , uat diamdiam xley .
cam dye sorang jer buleyh , HAHA (:

Shino said...

ptt la x rse pape..ahahaha...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...