HALKUM

aku nak cerita pasal halkum yang dimiliki oleh seorang lelaki , gay , perempuan yang berbulu di kaki dan seorang ketua yakuza . Oh ya , juga milik seorang tua dalam cerita Ultrmann Cosmos series 57 setiap Rabu jam 12-12.30 dan ulangan pada setiap hari eksklusif di astro ceria untuk kita-kita aje .

Sumpah , aku cakap masa aku tengok citer tu aku tak dengar pon apa yang dia cakap . aku tak perasan pon yang dia takda gigi . aku tak perasan pon dia tengah cakap denagn seorang perempuan jepun yang aku rasa biasa biasa aje dan kim hyun joong takkan terpikat dengan dia . aku cuma tengok , halkum dia .

bila dia cakap je , halkum dia bergerak ke atas ke bawah ke depan ke belakang , bhaHAHA (: comel sangat korang ada ke , ? aku cakap kat seorang ko , lelaki , gay , perempuan berbulu di kaki dan seorang ketua yakuza .

wasiat anak dara ; sila jeles dengan pak cik ni , dia sangat comel . erx , aku cakap halkum dia (:

8 comments:

aman_arab said...

aku pun ada halkum jugak la..tapi bini aku tak penah pun cakap comel ker ape halkum aku ni..nanti balik aku nak try tanya la.."yang..comel tak halkum abg ni?"..agak2 apa respon yg aku akan dapat nanti ek..ni yg excited ni..

SAZZY said...

halkum comel?ko sihat ke x ni ?
huhhuu

|u|u ♥ said...

huh , tengok gak erx ultraman.ultaman gaia ngan ultraman tiga koo tengok arx??aku harap ko tengox arr sebb nye diaorg dew hlkum gak derr.

myza said...

prof.mamat menawan dunia menawan kanak2 sedunia,ciptaanmu yang hebat . ehh,tengok ke???hahaa

eka said...

lulu;tengoktengok.

myza ; sumbang sot.daa laa nyanyi salaa . pitching lari plak uhh , bhaHAHA (:

nadey said...

nadey pon suke tgk halkum org huhuhuhu

eka said...

HAHAH (:

Anonymous said...

A bank is a place where they lend you an umbrella in fair weather and ask for it back when it begins to rain.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...