tag for MEEE (:

hari ni rajin rajin kan diri blogwalking , update blog .
hari ni malas malas kan membaca buku . LOL !
macam bagus jer , lalalaa ~

I gotta tag from shak-kikilalah
dye sangat comey , hahaa ade kene mengena ke ?
sengal betul hidup ini ! huh ,
dengan titah perintah yang maha mulia lembu dan kambing semua ,
dengan ini , saya EKA dan dotdotdot akan menjawab soalan secara rasminya ;
sila ambil perhatian , kalau x ? akan diSUNAT buat kali ke-2 , HEE (:

1. Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
 i love my family , besties dan my lembless (hehee) ever ! 

2. Benda yang terakhir korang beli menggunakanduit korang sendiri ?
cadbury ; rm 4.90 . HEE (: 

                                                   
3. Dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti?
    di rumah sahaje ! saya sayang mak saya (: tema ; orang asli . lalalaa ~


 4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
saya daa cukup kasih sayang ! xperluu cinta , hehee . 

 5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
 dulu pernah couple sekali jer ; die pakse , LOL ! sebulan jer tahan , alhamdulillah (: 

6. Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?
 xpernah jumpe (: 


 7. Novel/ buku/ majalah yang terakhir korang beli?

 novel ; lagenda budak setan . majalah ; remaja n galaxie . buku ; latihan sejarah (:

8. Apakah nama penuh korang? 
sila tarik nafas sebelum bace (: 
siti nur atieqah asma binti roslan bin salleh bin mohd dom bin ?  

 9. Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra? 
my mum (:

 10. Namakan orang yang korang betul-betul nak 
jumpa dalam hidup korang ?
soe tertiru - tiru laa ; Rasulullah s.a.w (: 

11. Adakah korang basuh baju korang sendiri? 
xpandai ; mesin basuh saya pandai . dia daa expert daa dengan semua ni , hehee 

12. Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?
bile kat skola aku rase ; nak balik umah sangatsangat . 
bile kat umah ; aku ase nak gie hang out ngan kawankawan sangat . 
bile hang out ; aku ase nak balik umah dan tido .

13. Pilih salah satu, peluk atau cium?
hug (: 

14. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang ?
1 ; perempuan
2 ; dia aade pakwe (:
3 ; lu pikir laa sendiri , hahaa 

15. 5 benda yang korang sangat-sangat sayang
dalam hidup korang?
1 ; my phoneHANG 
2; my baju , saya sayang sangatsangat .
3-2 ; my family .
4 ; my besties 
5 ; my husband ; GATAL !

16. 5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?
1 ; can't handle me - florida
2 ; if  I had u - my adamLAMBERT (:
3 ; airplane ; hayley william
4 ; teenage dream ; love her = katy perry .
5 ; TVXQ = soe babe , xingat title laa , HEE (: sila buat muka sengal ! 

17. Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang 
sambut tahun lepas?
30 / 10 / 95 ; kat umah (: 

18. 5 orang blogger yang korang nk tag
 cis huda  
  cis ryna
 azhafikah
 cis liyana 
cis  gayah spears 

19. Cerita sikit blogger yang pertama korang tag?
entah laa ; nape ? nak ngorat eaa ?



3 comments:

|u|u ♥ said...

nyampah aku !

daniel said...

aliff , lala

eka said...

cam nak tunjuk jer jari tengah aku kat ko , hahaa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...