CABUT SELUAR DIA & LARI

mungkin agak lucah yang keterlaluan title entry aku ni ,
tapi ni kira langkah berjaga jaga laa ni kan ?

contoh serangan ;
1) serangan daripada maamt gatal yang memang nak kena .

2) serangan daripada mamat yang tak puas hati dengan korang macam korang lagi cantik daripada awek dia tapi dia tak boleh nak tackle dengan korang sebab nanti awek dia tak belanja dia minum kopi kat kedai mamak tepi jalan .

3) serangan daripada budak sekolah yang tak puas hati korang dapat markah 40 tapi dia dapat markah 39.9 dalam subject tamil .

contoh contoh jer laa , lagi elok kalau diaorang pakai seluar masa tu untuk untuk lelaki la . kalau untuk perempuan , diaorang pakai kain lagi senang tak payah buka tali pinggang dan zip dulu , hehee .
ingat , ni tips tau ? jangan fikir something blue okey ?

wasiat anak dara ; kalau korang cabut seluar dia korang lari lepas tu , dia tak boleh kejar korang dah sebab dia kena pakai seluar dulu baru boleh kejar korang . kecuali , kalau dia memang jenis yang tak tahu malu .

p/s ; buat di tempat orang ramai , baru syiokk !

14 comments:

saya_arief said...

haha..ni tips yang sangat bagoss..
;p

Zyash said...

pk 365 kali nak buat mcm 2...hehe.
CELLNIQUE BLIV

Dea said...

hmmm... ide bagus tuh....
bila2 ada masa kn praktikan lah.. hiks...

eka said...

dea & arief ; biaselaa (:
zyash ; xyah pikir laa , uat jer . hehee (:

ken said...

advice bagus :)

eka said...

HAHA , thanks !

amira said...

hurm... ntah bila berpeluang nak buat nih.. hahaha..

eka said...

HAHA , bilabila masa pon boleh buat . cuba test kat boypren ko dulu , HAHA !

SAZZY said...

seems that u have an experience ? tol xx ?

eka said...

waklu , HAHA !

muhammad adam said...

otax hang pikiaq mende kotoq ja,haha

Ahmad Fakri said...

seram sejuk plak aku ngan ko ni budak

myza said...

bile seorang budak blue berbicara .

eka said...

adam ; well .
fakri ; waklu laa (:
myza ; bangang , ko laa budak blue tuu (:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...