iklan nuffnang keluar pukul 12 (:

Yea , baru aku tahu iklan nuffnang selalu keluar pukul 12 .
Macam yang   cis huda .
iklan nuffnang selalu keluar pukul 12 tengahari dan 12 malam .
that's y laa aku selalu buka blog pukul 12 sahaje , tau ?
lepas ni korang semua pakat serang nuffnang pukul 12 , ea ?

kalau waktu lain , liat sikit iklan nak keluar .
tapi , kalau pukul 12 , berduyun-duyun dik nun oii .
HEE (:

wasiat anak dara ; pukul 12 malam nanti on9 juge (:

12 comments:

rashid said...

Serius cik betul...tadi keluar 3 iklan kat blog saya...yehaaa...

eka said...

tau xpe .
iklan air asia yang banyak sangat menyemak , hahaa .

wannurfazrini said...

time 12 malam i tgk selalu kuar . siapa la nak klik org semua dah tido .hhohoh

eka said...

hahaa , ea kew ?

|u|u ♥ said...

absolutely !

eka said...

well (:

Teh Tarik Drinker said...

hmm interesting...

tehtarikmemoirs.com

hazman aka species1980 said...

time awal2 pagi memang banyak gak iklan2 kuar....

kisahsensasi said...

kalau nak diikutkan time kul 12mlm n 1 pagi .... mmg ramai org suka online mungkin tenet time tu laju kot...

eka said...

teh - well , HAHA !

hazman - sure ? lau gtu tiap2 8pg , mghdp lptop ea ? HAHA !

kisahsensasi - yea , coz org sebelah umah sume daa tido . hehee (:

+___+

baby & hubby said...

Tumpang tnye..iklan tu ada dpt $$ ke klu klik? (budak baru bljar berrrrblog)

eka said...

yup !
jumlah visitors & jumlah klik kat iklan & nuff ! (:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...