BLOGGER TERKENAL SELALU TAK UPDATE BLOG ? BIAR BETUL ? BETUL KE ? HARAP-HARAP TIDAK SEBABNYA ...

mungkin agak keterlaluan untuk title entry ini . sebab aku rasa rajin pula bila ada seorang gadis berketinggian 142 cm , ya gadis yang sama macam entry aku yang lepas lepas . mungkin korang daa boring dengar cerita pasal budak ni tapi niat aku cuma satu , untuk memberitahu ketinggian dia dan membolehkan aku riak sekejap bahawa aku lebih tinggi daripada dia walaupun memang sepatutnya begitu sebab aku tua lebih 2 tahun daripada dia dan sekaligus menjadikan aku kakak dia dan dia adik aku .

dia ada cakap kat aku di kala aku sedang ashik menikmati hingus shinbei dalam siri ninja boys di astro ceria . oh ya , saluran kegemaranku dan juga mataku dan juga hidungku dan juga kakiku . tak silap aku laa .

" wey , apa yang kau sedang buat ni ?"
aku ada agak dua benda ja samada dia ni buta atau mental . takkan dia tak nampak apa yang aku buat , jadi terpaksa laa aku bagi ceramah kat dia .

" aku tau laa bangang !! aku tanya nape kau tak g update blog kau tuu ? skema nyee laa budak ni " .

aku tau dia saja je cakap aku bangang sebab haritu sebelum dia exam aku selalu cakap dia bangang , sekarang dia daa habis exam dia balas . takut balas masa exam , takut x pass . bengong !

" ya tuhan , suka hati laa "

" suka hati suka hati , macam kau tuu daa jadi blogger terkenal je nak berlagak macam tu " dan dia terus blah dari pandangan aku dan aku pon terus buat muka kompiuss .

jadi aku nak tanya kenapa dia cakap macam tu erx ? kenapa dia cakap macam tu ? blogger terkenal selalu tak update blog juga ke ? oh ya , mungkin betul laa , aku selalu kena tunggu dua tiga hari untuk baca entry baru blog blog kegemaran aku . dan hipotesisnya " semakin popular seseorang blogger , semakin lama masa diambil untuk aku membacanya . cikgu sains aku mesti bangga kan kan ?

3 comments:

ke-chik said...

HAHAHA, sme laa kite , ko tgk de bpe je post kat blog aku hah??

NARDtheNERD said...

betul la kot hipotesis u tuu
:))

Ard said...

inferens ape lak? haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...