MERDEKA BAGI SESEORANG REMAJA SEANDAINYA ...

1) seandainya mak bapak tak akan bertanya ke mana dia nak pergi , dengan siapa dia berkawan , apa benda yang dibuat tiap tiap hari . pendek kata dia buat apa yang dia suka tanpa disoal oleh mak bapaknya . tak ditanya itu dan ini oleh mak bapaknya , itulah erti merdeka !

2) seandainya bebas bergaul dengan sape sape pon kat dunia ni . lelaki pompuan tanpa batasan . lebih macam laki bini pon ada gak . yang macam daa laki bini pon ramai ! dan dan yang paling best ialah , tiada sape sape yang membuzykan body dengan hal diaorang .

3) seandainya , tak payah susah susah pergi belajar kat skola , kolej atau universiti . tak payah susah g cari kerja . tak payah fikir camne nak cari duit ! yang dia tau semuanya daa sedia ada . yang dia tau semua itu tanggungjawab mak bapaknya . yang dia tau , makn tido , makan tido ! er , terbongkar rahsia ..

4) seandainya dapat teruskan hubungan dengan orang yang digilainya . walaupun , hubungan tuu tak dapat restu . dia pedulik hape ! yang dia pikir perasaan dia aje . yang dia pikir best dia aje . last last kawen lari aje . tak pon , buat kerja terlarang dulu , pastu bila orang daa tau mesti x leyh kata apa punya .

5) seandainya dapat mengekalkan usia muda selama lamanya . kira tak makan tua laa ni . tapi , orang muda mati jugak tau ? haha , terkencing dalam seluar !

wasiat anak dara ; daa 5 jam depan laptop , kesian laptop aku kan kan ?

5 comments:

Novelgurl said...

Huu..x merdeka bgiku klo g2 crenye ! i dont like ~..but..Laptop must always be my side wink* wink*

eka said...

@ novelgurl ; yeayea =..=

myza said...

yeye , kerja terlarang tuu wajib !

Mohd Nor Quiyyum said...

kre ak x merdeka la?

eka said...

@myza ; HAHA , tauu xpe . babi tol !

@ quiyyum ; y ?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...