LIVERPOOL 1 - 0 BOLTON

yeahooo , aku sayang kau liverPOOL .
sangat sangat sayang .
aku yakin , liverpool mesti akan menang lagi .
kambing jiran aku pon yakin juga .
sangat sayang dia .
ehh , i mean my club laa .

yeahaa , stop acting crazy LOL .
nov 7 . erk , kesengalan .
7 nov , lawan chelsea , sangat teruk laa mungek .
aku takut ,

GOAL ! maxi rodriguez . 4 mins left sahaja (:
dan apa yang aku bangga , torres terlibat juga .
hey , kalau tak ada torres . tak jadi tau ?
hahaa , love him . love LFC .

hey , i will kill u tamir cohen .
how bad u are .
malas kawan .
kesian , my torres .
GRRRRRR !


gerrard , go go !
padan muka kau , bolton .
erx , sory fans ( bolton ) .

U NEVER WALK ALONE (:

13 comments:

Mohd Nor Quiyyum said...

liverpool!:)

ekabukanmakcikkau. said...

yeayea (:

MOFASAD said...

ynwa!

ekabukanmakcikkau. said...

yeayea (:

Ahmad Fakri said...

cube ko tgk muke gerrard dlmdlmdlmdlm

ekabukanmakcikkau. said...

dengan nafas yg dalam aku tengok dan .
zzzz , he's boyish

namaku semah. said...

wow,so interesting me up laa (:

myra rara said...

padanmuke torres,
huhuu,,

ekabukanmakcikkau. said...

sazzy ; well =..=
aina ; malaskawan andandand i will kill u too aina , hehehe =..=

adik zac efron said...

bolton ayh aku punya fav tau ?

ekabukanmakcikkau. said...

kim slm kat ayh koe , yupyup ?

Ermizi Muhamad said...

sori . i tak layan livirpool...
man u!! hahah

ekabukanmakcikkau. said...

man u ?
zzz , ape tuu ?
HAHAA (:
kite musuh !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...