LOVE STORY ? TOLONGLAA FAHAM

aku suka nak banding bandingkan perempuan dan lelaki . suka sangat sangat . tapi suka aku tuu tak melebihi kelajuan yang sepatutnya dan tidak menandingi torres . huh ,

adik aku , mak jiran aku selaluu tengok cerita cinta . aku cakap betul ni . masa adik aku tengok cerita cinta kirana ( euww ) , aku pon terus menghilangkan diri keluar rumah  . sebab aku tak nak tengok cerita yang menghimpunkan koleksi koleksi perempuan menangis tanpa henti pada setiap hari siarannya . dan ea , adik aku pon tengok ulangan cerita tuu . jadi , aku keluar rumah dengan harapan telingaku yang cun ni tidak akan didengarkan lagu cerita itu .

tapi malang sekali untuk seorang budak blogger di mana aku terdengar juga lagu tema cerita itu . sebab , jirang sebelah rumah aku pon tengok cerita tuu . oh , ea jiran sebelah lagi juga . dan juga didepan rumah . dan mungkin juga selang 5 buah rumah daripada rumah aku .

dan aku macam orang gila yang tak cukup tanah untuk melarikan diri dan terus melarikan ke dalam bilik dengan harapan cerita tuu tak akan tengok . sebab ? aku paling benci orang menangis . dan dan itu love story , sayangs . aku tak boleh betul . dua benda ni je aku akan buat masa tengok cerita love story yang penuh dengan tangisan seorang perempuan yang tak berapa nak cukup kasih sayang . aku akan mengutuk cerita tuu dan lebih tepat aku akan memaki hamun perempuan kat dalam ceritaatau director dia . lagi satu , aku akan menangis .

jadi , lebih baik aku tak tengok .

7 comments:

NARDtheNERD said...

kalau cerita cinta indon.
mmg i meluatt.
haha.

ekabukanmakcikkau. said...

haha , sme laa kita .
anti indon !

grOundnUt said...

don't waste time with love story...ahahahaha...^^'

ekabukanmakcikkau. said...

HAHA , definitely !

Ard said...

dalam hati ade taman.
*tibe tibe. hahaha

ekabukanmakcikkau. said...

ard ; HAHA .

armouris ; (:

adik zac efron said...

aku suke entry koe sebab memahami aku . hahaa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...