duit nuffnang aku bertambah rm10 seminggu.

okey , mungkin ni baru jer laa nak naik rm10 seminggu .
tapi , best kot .
aku dengan nuffnang baru 3 bulan .

ye laa , buffer earning tak dapat lagi .
tapi tak pe , aku ada peng'klik' iklan yang setia dan aku tak boleh bagi tau .
HAHAAHA (:

duit nuffnang aku baru rm22 sekarang .
maknanya , selama 2 bulan lebih aku ngan nuff .
dapat rm12 . tapi , takpe laa .

sape yang nak bagi kita duit macam tuu jer .
ada ke ? ouh , ea .
hari ni deepavali , maybe diaorang dapat duit macam tu jer kan ?
tapi , tu belakang cerita .
ni nuffnang , LOL !



wasiat anak dara ; nanti kalau daa beribu duit aku .
baru aku print screen ea ?

11 comments:

ahmad jo said...

gud2.. keep up blogging!

Dea said...

semangat...sedikit2 lama2 jd bukit..

Mohd Nor Quiyyum said...

leh la belanje:)

ken said...

keep it up :)

eka said...

thanks (:

Nur Aina Fatihah said...

hehee.

myza said...

aku suka warna biru dan putuh uh , hahaa

eka said...

HAHA =.=

muhammad adam said...

ngantuk arh!

violet chem said...

da banyak tuh...teruskan usaha..

jom tgk BE sy..hehe

eka said...

okeyokey .

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...