KALAU NAK KERJA KENA BUKA TUDUNG

kerja apa yang kena buka tudung baru kerja boleh jalan ?
pelacur laa takkan gigolo pulak , bengong .
tapi , aku tak nak kerja pasal gigolo dan pelacur .
nak cerita pasal artis . artis malaysia . yang baik baik tuu .




bila tanya agak agak bila nak pakai tudung ?
jawabnya mesti macam ni ; kalau daa sampai seru I pakai . tapi yang pasti I takkan pakai sekarang sebab belum bersedia lagipun kalau nak pakai kena pakai betul betul . nanti kalau sekejap pakai , sekejap tak . apa orang kata kan ? 
tu laa ayat yang selalu keluar nya .
takde ayat lain daa .
tapi ayat tuu mengingatkan aku pada penyanyi ni , artis kesukaan korang yang kalau sehari tak dengar lagu dia pon boleh sembelit .


same laa tuu ,
x payah pakai pon xpe .

cuba tengok pelakon kegemaran aku nie , 


yea , miyabi .
HAHA , bengong betul .

wasiat anak dara ; aku search maria ozawa bertudung . korang ? hehee =..=


11 comments:

muhammad adam said...

perghh , cun nye .

~ PIJA ~ said...

tak tahan dengan gaye mek siti mengayekan tudung...hahahaa

Anonymous said...

murahnye dia .

eka said...

adam ; sape eyy ?

pija ; HAHA =..=

anonymous ; tau xpe .

Innanie | Ariffin said...

i pun penah review pasal ni

bca entry ni k~

http://coklateyes.blogspot.com/2010/07/artis-dan-tudung.html

h A n Y S said...

hanya dpt geleng kepala tgk gaya siti bertudung..

Matika Love said...

btul2....siti memalukan saja..

eka said...

hermm , tauu xpe .

Nur said...

nak tunggu seru2 plak..panggil kekasihku seru baru tahu..hahahha..kan3

eka said...

@ nur ; haha , selalu cam 2

saljihitam said...

nak tunggu malaikat maut seru lettew. hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...