TEAM MALAYSIA TERSINGKIR , THE AMAZING RACE ASIA

mula mula ethan & rich gaduh .
lepas tu , ethan & khairie buat kesalahan bodoh macam richard & richard buat .
ethan & khairie buat pilih untuk cari kubur yang ada nama F.. bLAblabla . 
tapi tak jumpa .

richard & richard naik kereta persendirian yang sepatutnya tak boleh .
dan diaorang kena balik semula ke pantai dan sentuh bot , LOL !
cam kesengalan kan kan .

ethan & khairie tukar untuk buat yang "atas kepala" .
masa tu richard & richard dan buat dulu .
terlalu bagus . ya , teerlalu bagus dan comel untuk dibuat oleh seorang lelaki .

masa diaorang buat cabaran skuba dan kena cari beg yang ada duit busuk kat dalam tu , ya diaorang buat serentak . dua dua kumpulan .
richard yang comel sikit tu ada cakap 

" peserta malaysia mesti kecewa , diaorang buat kesalahan bodoh macam kami dan tinggalkan kami di belakang " sambil menggoyang-goyangkan kaki dia di atas bot tu .
ouh , terlalu comel untuk ku katakan .

dan blablabla , peserta malaysia tersingkir !!



ethan & kahirie
oups , tersingkir sudaa .
gedik !
sedey nie , mungek !

ouh ea ,
aku rasa dia disebelah kiri telinga kiri korang .
ya , yang comel tu .
wasiat anak dara ; aku lah yang pertama tulis entry pasal the amazing race asia , itu pasti .

9 comments:

muhammad adam said...

maaf,aku xde telinga kiri.
=..=

tqaAwesome said...

alorh tak tgk ..
xpe xpe tgk ulangan nanti
SURAT UNTUK FUTURE ME

misyamissyou said...

tu la..diorg bole plak tersingkir..ishh..bnyk wt kesilapan..hurm..

bloggerrich said...

aku tak tau pun ada Amazing Race Asia...huhu

kelhome said...

i pun x taw gop..

* B^O^S^H* said...

PNH DGR..TP DA START EK??? HAHAHAAHA! TV BAPE NIH???? AMAZING RACE LUAR NEGARA SLL LA TGK...ISK! TAKLEH JD NI...!!
YOUTUBE...OOO YOUTUBE....HEHEHHE

Nur Aina Fatihah said...

xde mknyen tgk next week .

cHaN said...

sedih kot peserta msia tersingkir! :(
tetiba nak emo! haha

SitiNurIzzati said...

2la,sdih r ble team m'sia da out:(

jejalan kat blog awk:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...