KEHIDUPAN BUDAK SELEPAS PMR .

8 pagi ; zzzz , tidur itu membahagiakan

12.30 pagi t/hari ; hoi , daa mati ke anak aku ni ?ouh , ini ma aku . huh , sangat menggangu tidurkuu .

1.00-2.00 t/hari ; tengok citer safa & marwah . time iklan ; "huh , daa laa bangun lambat . semua ma daa buat daa . cuma satu jer tertinggal , pergi kupik bawang sekarang !!!!" wth ? aku nak tengok citer ni laa ..

2.00 ; mandi , makan .

2.30 t/hari ; tengok astro hitz channel 705 .

2.45 ; sembahyang sekejap .

3.00 - 4.00 t/hari ; tengok citer cahaya , makan .

4.30 ; mengumpat ngan adik aku . pasal budakbudak skola dia , dan apa events dak form 3 hari ni .

5.00 - main game kat facebook . ouh , ea . aku hayley williams . LOL !

5.30 ; buat bodoe ngan blog , blogwalking =..=

6.00 ; ouh , ea sembahyang terlupa laa . bodoh betul . jap agi arhh .

6.30 ; jap g sembahyang , aku nak blogging jap .

6.45 ; aku rasa aku kena sembahyang asar sekarang .


i'm free .
dia ada banyak makna .
1) free daripada bendabenda sengal.
2) free caller ringtone dpd maxis .
3) buy 1 free 1
4) free daripada period , lelaki & perempuan .

8 comments:

Ahmad Fakri said...

free callerringtone ; orgorg macam ko laa ni .

ekabukanmakcikkau. said...

HAHA , tau xpe sot .

adik zac efron said...

ape yg buy 1 free 1 ?

ekabukanmakcikkau. said...

cokelat 25 sen , free cokelat 25 sen . LOL !

Ard said...

nothing is free. heheh :p

ekabukanmakcikkau. said...

ard ; bhaHAHA (:

Apple said...

bahagianya idup dah abis exam.
jeles!
hahaha.

myza said...

syok syok..len kali jadual smyg awalkan skit ye..sekian crmh mlm ini.selamat beramal :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...