PERUBAHAN DRASTIK SELEPAS DEMAM , AKU

- aku dah jadi tak tahu malu . er , maksud aku tak tahu malu dari segi pergaulan bukan dari segi kegatalan . buat masa ni laa dan aku harap  akan berterusan sebab aku tak nak tang kegatalan tu . memiangkan .

- aku tak rasa apa apa dan aku harap aku tak kurang ajar laa . kalau aku kurang ajar pon , apa aku kesah . er , sory pak cik . aku sory kat pak cik aku ni dan aku harap dia terima sory aku . bukan apa , sape suruh tangan dia bau lembu . pastu gatai ngat suruh aku cium tangan dia . konon suruh minta maaf . konon .

- mungkin demam yang terlalu lama menyebabkan aku sebagai pemenang award ‘Penginap Bilik Kebal’ asyik terlupa nak kunci dan tutup pintu . malang untuk aku tapi satu kejayaan untuk si nyamuk . tapi , tak pe . jangan kau ingat kau boleh gigit aku,nyamuk ! adik aku xpe .

- aku daa mula suka baca pasal scene skinhead , yang botak tu . dan aku rasa diaorang comel , versatil malah menggoda . itu skema . aku suka richard hardin & richard herrera ( google sendiri  ) sebab diaorang botak . kalau diaorang tak botak , sumpah aku tak nak . tak pasal pasal aku boleh tengok diaorang main bola tampar tadi . pemain kazakhstan ( aku tau aku eja salah , jadi apa aku kesah kan . ) tu ensem giler nak mampus . and and dia botak laa mak cik . ouh, sunguhh . . gatai !

wasiat anak dara ; aku tengok LIN DAN main tadi . sumpah , ensem nak mampus . tan boon heong pon ensem . player korea pon ensem . wow , bintang idaman . !dan dan umpire tu pon ensem . walaupun , dia daa tua . kembang seinci .


4 comments:

myra rara said...

sesungguhnya mmbewmmbew aku mmg gataigatai no !

Mohd Nor Quiyyum said...

lin dan pon nsem?

ke-chik said...

xde la ensem ngat lindan tu.

ghost said...

jangan lar besar kecikan post entry tuh..biar yg besar jer..sedap nak baca k.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...