PERUBAHAN DRASTIK SELEPAS DEMAM , AKU

- aku dah jadi tak tahu malu . er , maksud aku tak tahu malu dari segi pergaulan bukan dari segi kegatalan . buat masa ni laa dan aku harap  akan berterusan sebab aku tak nak tang kegatalan tu . memiangkan .

- aku tak rasa apa apa dan aku harap aku tak kurang ajar laa . kalau aku kurang ajar pon , apa aku kesah . er , sory pak cik . aku sory kat pak cik aku ni dan aku harap dia terima sory aku . bukan apa , sape suruh tangan dia bau lembu . pastu gatai ngat suruh aku cium tangan dia . konon suruh minta maaf . konon .

- mungkin demam yang terlalu lama menyebabkan aku sebagai pemenang award ‘Penginap Bilik Kebal’ asyik terlupa nak kunci dan tutup pintu . malang untuk aku tapi satu kejayaan untuk si nyamuk . tapi , tak pe . jangan kau ingat kau boleh gigit aku,nyamuk ! adik aku xpe .

- aku daa mula suka baca pasal scene skinhead , yang botak tu . dan aku rasa diaorang comel , versatil malah menggoda . itu skema . aku suka richard hardin & richard herrera ( google sendiri  ) sebab diaorang botak . kalau diaorang tak botak , sumpah aku tak nak . tak pasal pasal aku boleh tengok diaorang main bola tampar tadi . pemain kazakhstan ( aku tau aku eja salah , jadi apa aku kesah kan . ) tu ensem giler nak mampus . and and dia botak laa mak cik . ouh, sunguhh . . gatai !

wasiat anak dara ; aku tengok LIN DAN main tadi . sumpah , ensem nak mampus . tan boon heong pon ensem . player korea pon ensem . wow , bintang idaman . !dan dan umpire tu pon ensem . walaupun , dia daa tua . kembang seinci .


4 comments:

Nur Aina Fatihah said...

sesungguhnya mmbewmmbew aku mmg gataigatai no !

Mohd Nor Quiyyum said...

lin dan pon nsem?

myza said...

xde la ensem ngat lindan tu.

biskut said...

jangan lar besar kecikan post entry tuh..biar yg besar jer..sedap nak baca k.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...