LELAKI DIDAHULUKAN , WANITA DIUTAMAKAN

ouh , tidak sesekali aku akan cakap pasal politik . tidak sesekali.
huh , straight to the point laa dude .

aku nak tau , nape kalau nak couple lelaki yang mesti minta couple .
kenapa lelaki yang kena cakap " I LOVE U , WILL U MARRY ME "
okey bengong . mesti laa lelaki yang nak kena melamar kan .

mungkin kita patut tukar , " hye , agak agak bila kita boleh couple " lelaki cakap .
pernaH ke dengar perempuan cakap macam tuu .
tercalar maruah , perempuan yang minta couple . LOL !

kenapa ? memang kena tunggu lelaki dulu ke .
aku ni cakap macam laa aku ni lelaki , kesengalan laa.
tapi , apa apa jer laa .
yang penting aku takkan cakap macam tu kat lelaki memandangkan aku masih cukup kasih sayang sekarang .




wasiat anak dara ; best kan kalau anak dara tidur sekarang ni ?

7 comments:

ieda Qema said...

sayer undi kamu untuk entry d atas! hype! hahaha

ekabukanmakcikkau. said...

yeayea , hahaha =..=

Unknown said...

i like... hehe.. try wat dlu,... kalau jd orang dah tak kesah dah kalau perigi cari timba.. kehkeh

myra rara said...

bagusbagus ?

Ard said...

haha. bagus gile

ekabukanmakcikkau. said...

well laa

cik violet said...

mestila kene tgu laki luah dlu..

xjantan ar kalo pompuan luah dlu..

hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...